Anders aanpakken

A

Anoniem

Guest
Ik ga het deze keer anders aanpakken.
Al een tijdje, ongeveer een half jaar ben ik samen met mijn vriend bezig om zwanger te worden. We dachten dat het wel snel zou gaan alleen nu het toch wat langer duurt vraag je je toch af of je iets verkeerd doet etc etc. Elke maand heb ik bijgehouden wanneer ik ong werd maar echt kijken wanneer ik nou vruchtbaar ben deed ik niet.
Vandaag maar even mijn cyclus berekend en hopen dat er volgende maand wel een verassing is!
Hebben jullie misschien nog meer tips voor mij??

Liefs Ram24

Hai Ram,

Als je het wat precieser wilt weten dan kan je natuurlijk ook gebruik maken van ovulatie testen, die geven duidelijk aan welke dagen van je cyclus je je eisprong hebt. Sommige dames vinden het heel makkelijk maar ik zelf vond ze heel verwarrend maar het is het proberen waard hoor!

Het is wel slim om je vruchtbare dagen wat duidelijker in beeld te krijgen. Na 6 maanden zijn dat wel slimme 'tools' om te gaan gebruiken....

Good luck! Liefs Lynn.

Als je je ei voelt (of weet wanneer die ongeveer komt) is het op een gegeven moment makkelijker om gericht te vrijen, je hebt in principe maar 1-3 dagen per maand dat je echt vruchtbaar bent.
Je kunt ovulatietesten gebruiken maar daar kun je ook nog even mee wachten. Succes!

We gaan er weer met vol goede moed er tegen aan
:)

En ik denk dat ik misschien ook zo'n ovulatie test ga gebruiken misschien wel handig om het te gebruiken en kijken of het wat is.

Dankje meiden!

Lieve Ram..

Hoop dat ik je een handje op weg heb geholpen:)
Je weet mij altijd te vinden!!
toitoitoi en hopenlijk is het nu snel raak..

liefs mij xxx

Hoi

Je kunt ook je vruchtbare slijm in de gaten gaan houden. Maar niet iedereen merkt dit slijm op.
Ongeveer vanaf dag 8 zou je wat meer afscheiding kunnen krijgen, vlokkig wit. Hoe dichter je bij dag 12-13-14-15 komt hoe helderder het slijm wordt, een teken dat je ei eraan komt. Op het moment dat je er draden van kunt trekken ben je op je vruchtbaarst, je eisprong zal dan snel volgen.

Ovulatie testen zijn ook een goede uitkomst, en natuurlijk temperaturen. Maar dat is ook best een gevogel hoor.

Succes meid!

Hoi ik merk altijd wel dat ik veel afscheiding heb naar mijn ei toe ......
Op die manier weet ik dat het eraan komt verder voel ik aan mijn borsten wanneer mijn ei geweest haha stom he ...

Maar goed heel veel succes ik denk als je rond je ei om de dag klust je zowiezo wel goed zit ....

Ben benieuwd !

Liefs

Idd, ovulatietesten kun je gebruiken. Een collega van mij heeft dit gedaan, en was hierdoor vrij snel zwanger.

Ik zit er een beetje in dubio over...
Is toch een beetje klussen op commando vind ik.

Pas op dat het geen MUST word zonder te genieten.

Gewoon lekker sexen, en je weet het...

Als je als vrouw goed 'klaarkomt' tijdens de daad, maakt dit de gang makkelijker naar het eitje!!

Terug
Bovenaan