anders breken ze ff in

A

Anoniem

Guest
hee dames

nou wij hebben ook weer een stres avond achter de rug...
we waren lekker met zn tweetjes naar de makro in duiven,belt mn broer (die even een tijdje bij ons logeert)helemaal overstuur op met het nieuws dat er is ingebrokener hadden 2marokanen binnen gestaan,dus wij meteen de kar achter gelaten en binnen 20minuten waren we thuis in de auto had ik de politie gebeld...
aankomend bij de flat zagen we dat de politie er nog niet was dus wij naar boven mn broer stond wel op de galerij te wachten,en hij vertelde dus ook dat hij zowieso een jongen goed had gezien en hij wist ook zeker dat hij hem zou herkennen...
ik woon in een flat met heel veel maroken of eigenlijk in een wijk met heel veel marokanen en ze staan dus geregeld bij de flat...
nou blijkbaar heeft de buurjongen er wat mee te maken want die stond dus voor het keuken raam (ons raam)te kijken of wij niet aankwamen helaas voor hun hadden ze mn broer nooit verwacht en zijn ze zich dus kapot geschrokken toen hij de kamer in kwam lopen nadat hij lawaai hoorde (hij lag in bed wegens hoofdpijn) en ging kijken alles lag overhoop de kasten mn bed echt alles ze waren bij de tv en playstation 3bezig toen ze mn broer zagen en vluchte via ons slaapkamer.....
gelukkig hebben ze alleen de playstation 2 een ipod en een telefoon meegenomen,want weet zeker als mn broer er niet was dan had ik nu niks meer binnen staan pff dat hadden wij dus weer

zo moest het even kwijt

Zo dat is heftig zeg. Wat een mazzel dat je broer er was.

En wat een brutaliteit he, dat mensen zomaar jou huis binnenkomen en aan jou spullen zitten. Stelletje idioten zeg. Ik hoop dat ze heel snel gepakt worden.

Sterkte ermee!

hey...
jeetje wat een ellende!
en het je buurjongen is!!!!!!!!!!!!!!wat eng!!!!!!!!!!!!!!!
zit je zit je nunog wel lekker daar????
sandra

Pff echt onbeschoft. Mensen moeten gewoon van andermans spulen afblijven en werken voor hun geld. Nels als iedereen.

Ik zou maar even een paar goede sloten kopen want als je buurjongen er mee te maken heeft dan heefthij mooi uitzicht en weet hij precies wanneer je weer weg bent.

hee dames

hier idd een beroerde nacht gehad,elk geluidje schrok ik van en moet om 10uur na de verloskundige nou vind het maar niks om mn huis alleen te laten numaar goed..
het idee ook gewoon dat ze nu weten wat er binnen staat...

gelukkig had ik nog wel een mooie droom tijdens het slapen dat de kleine meid geboren werd heel makkelijk in een keer was ze eruit haha

nou ik ga ff verzekering bellen en dergelijke

en ja de buurjongen was niet binnen maar hij stond dus wel buiten de wacht te houden waarschijnlijk

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2008 07:18:41'));

hey...
jeetje wat een ellende!
en het je buurjongen is!!!!!!!!!!!!!!wat eng!!!!!!!!!!!!!!!
zit je zit je nunog wel lekker daar????
sandra

oja nog even op jou reactie,nee zit op het moment niet echt lekker hier meer maar dat komt wel weer denk ik,vind ook niks als ik eraan denk dat ik de kleine meid dalijk alleen op een kamer moet gaan leggen dalijk haha heb ik weer

Terug
Bovenaan