Anders voelen bij 8 weken?

hoi

ja hoor ik heb die klachten ook gehad en vooral misselijkheid dat begon met 7 weken al en ben nu 18 weken zwanger en heb er nog weleens last van en ook van pijn in de buik je baarmoeder is natuurlijk ook aan het uitzetten met dat kleintje erin en dat hoort er allemaal bij

groetjes antoinette

Dit is mijn derde zwangerschap en ik ben vandaag precies 7 weken. Kan nu al zeggen dat IEDERE zwangerschap anders is. Bij de eerste had ik direct last van pijnlijke borsten, bij de tweede was ik misselijk en nu voel ik pas vanaf vandaag een beetje misselijkheid. Verder had ik bij de eerste twee tot week 13 last van bloedingen. Hoe dan ook tis allemaal anders en ik weet nu wel dat het niet altijd hoeft te betekenen dat het dan fout gaat. Zelfs ik ben de derde keer ook nog onzeker. Maf he..

Ik heb nagenoeg geen klachten, behalve degene die je eigenlijk niet wilt hebben: bloedverlies. Net zo als bij HEckscher, had ik dit ook al bij mijn andere 2 kinderen, dus had het al verwacht. Maar leuk is het niet. Begon weer rond 6,5 week.
A.s. woensdag de echo, dan ben ik 8 weken.
Gr. mamajo

Bijna 10 weken zwanger, en moet zeggen dat ik ook de afgelopen weken pas echt misselijk ben geworden. Gelukkig hang ik niet boven de pot ofzo.... dat scheelt weer! :D Is mijn 1e zwangerschap, dus veel ervaring hiermee heb ik niet hihi.

@Mamajo: Succes woensdag met je echo, laat je iets weten?

Ik ben nu 8 weken zwanger en ook al ruim 2 weken goed misselijk. Slechts 2 keer overgegeven (gelukkig!) maar voel me wel goed beroerd. Verder ook wel buikpijn en veel gerommel in mijn buik, maar dat schijnt normaal te zijn. En moe natuurlijk!

23 weken en voel me prima! Gek genoeg, had ik nooit verwacht, vanaf dag 1 verstopte neus (echt irritant met slapen) en winderigheid, heel charmant. De eerste maanden had ik errug veel last van de hormonen (beetje ouderwets puberaal labiel), toen veel en nu nog nu en dan trekkerig gevoel in liezen, trekkerig en duwerig gevoel bij baarmoeder. En wel moe maar niet supermoe. En paar keer misselijk geweest bij teveel inspanning. Eerst diarreee en toen beetje obstipatie. Al met al niet veel gelukkig. Begin nu wel een beetje rugpijn na het slapen te krijgen... Succes allemaal en gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan