Anders voelen dan normaal

A

Anoniem

Guest
Wij zijn al bijna 1,5jaar bezig voor een 2e wondertje.
Het is inmiddels al 1 jaar geleden dat ik mij eerste miskraam gehad heb. Afgelopen juni na 1 ronde clomid zwanger en toen was het vruchtje niet doorgegroeid. Nu eerste rond na curettage heb ik vorig weekend mij eisprong gehad. Sinds gisteren voel ik me anders dan normaal. Herkent iemand dit. En kan het al een teken van een zwangerschap zijn. Weet namelijk niet meer hoe het voelt door de schommeling van alle hormonen de laatste maanden.

Groetjes L

dat is juist het lastige je weet niet wat je moet voelen, elke keer voelt het ook anders..
omdat je vaak wat wilt voelen ga je het ook voelen.
je lichaam kan je flink voor de gek houden..

maar wat naar dat je een miskraam gehad heb..
hoop dat het een beetje met je gaat.

heel veel succes, hopen dat je gewoon zwanger bent!

:)

Vervelend he die hormonen en al die dingen voelen. Ik was vorige ronde ook zwanger die eindigde in een mk had toen al heel snel na mijm eisprong klachten zoals heeel moe, wat misselijk en erg bibberig, geen honger en goede reuk.

Welke klachten heb jij? Hoop voor je dat het weer raak is en het deze keer goed mag gaan.

Ik duim voor je!

Inderdaad ik heb ook vaak gedacht dat ik zwanger was. De klachten lijken er zo op. Maar het zijn hormonen die raken vaak in de war.
Hoop voor je dat het bij jouw wel zo is. Beetje gelluk kan je wel gebruiken na dit slechte nieuws.
gr.

Terug
Bovenaan