anders voelen

A

Anoniem

Guest
ik voel me de laatste dagen heel anders. heb ineens erge hoofdpijn. ben moe en mijn stoelgang is plots anders. terwijl ik gewoon het zelfde eet en drink als normaal. iemand een idee of dit met een mogelijke zwangerschap te maken kan hebben?

Hoi dat zou natuurlijk best kunnen, hoofdpijn en moe kan er bij horen. Stoelgang weet ik niet, maar hormonen kunnen veel doen.
Ben je bezig met zwanger kunnen worden? Dan zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat je zwanger bent.

Liefs yvonne

ja ben er wel mee bezig. ik moet morgen ongesteld worden. normaal heb ik dan al paar dagen van te voren dat ik al heel wat bruin bloed verlies.. nu nog niks te bekennen.... dus ben echt benieuwd

Nou spannend, ben benieuwd
Ik zal voor je duimen

liefs yvonne

Tuurlijk zou het kunnen alleen zou wel heel toevallig zijn als je twee keer per ongeluk de pil vergeten bent....spannend!

xxxxxxxxxxxxxx mij

hoi wensinkje, het kan ook van het abrubt stoppen met de pil en omdat je hem maar een paar dagen geslikt hebt. dikke kans dat je hormoonhuishouding van slag is.ik hoop natuurlijk dat het door wat anders komt.groetjes

Terug
Bovenaan