anders was ik vandaag uitgerekend

hoi hoi

zoals de titel al zegt zou ik vandaag anders uitgerekend zijn.....helaas is het op een mk uitgelopen......

vind het een raar idee.......dan zou ons kindje misschien wel in een witte wereld te wereld zijn gekomen,,,

nu komt het ws en hopenlijk  op een mooie zomerdag te wereld......want ik ben nu alweer 14 weken zwanger...

hierdoor vind ik het niet meer echt moeilijk om aan deze dag te denken, maar vind het wel een raar idee, denk ook niet dat deze dag ooit uit mijn gedachte zou gaan.......

liefs tobi.....

Ik denk dat als je niet in het verleden blijft leven, dat deze dag wel degelijk aan je voobij zal gaan in de loop der tijd.

Ik denk eigenlijk nooit meer aan de diverse uitgerekende data. Bij de laatste was dat natuurlijk wel nog zo (mar ja dat is dan ook de eerste keer dat die datum voobij komt, net als bij jou nu), maar als je eenmaal je kleintje hebt dan vervaagt alles tot een herinnering. Zelfs de pijn vervaagt. Maar dat moet je je zelf natuurlijk wel toestaan.

Wellicht denk je er volgende jaar nog aan, en dan het jaar erop denk je, oja dat was verleden week geweest, totdat je er echt niet meer stil bij staat.

Geniet van het nu en je kleintje straks

Miep

Hoi,

Ik heb in 2003 twee miskramen gehad achter elkaar. Bij de ene zou ik op 19 februari 2004 uitgerekend zijn en bij de andere op 8 april 2004. Uiteindelijk ben ik bevallen op 6 juni 2004 van een heel mooie jongen. Ik was dus (gelukkig) steeds weer meteen zwanger.

Ik moet zeggen dat ik absoluut geen moeite meer heb met het feit dat ik die twee miskramen heb gehad, alhoewel het nu tijdens mijn vierde zwangerschap (16w1d) van mijn tweede kindje wel regelmatig de revue passeert. Die twee dagen, 19 februari en 8 april ; vergeet ik misschien wel op de dag, maar het blijven twee data die me goed in mijn geheugen blijven hangen. Ik denk ook niet dat ik dat ooit zal vergeten.

Ik ben het eens met mijn voorgangster dat je niet in het verleden moet blijven steken, maar ik kan me voorstellen dat als je al 1 of meerdere miskramen achter de rug hebt en nog geen kinderen hebt, je daar toch wat meer moeite mee hebt.

Groetjes Fonske.

hallo

ik zat even mee te lezen op dit forum.
ik heb ook 2 miskramen gehad.
bij de eerste zou ik uitgerekend zijn op 7-10-2004
en bij de tweede 16-6-05
ik vergeet helaas deze datums nooit.
mijn zus is op 16-6-05 bevallen van een zoon
en zelf ben ik op 7-10-05 moeder geworden van een zoon

groetjes chantal

Terug
Bovenaan