Anex cross kinderwagen ervaringen?

<p>Vraagje: heeft iemand (goede) ervaringen met de de Anex Cross e/type kinderwagens?</p><p>Ik ben echt verliefd op de Anex Cross Noir, maar ik lees gewoon bijna nergens recensies ervan.</p><p>https://babysparadijs.nl/product/anex-cross-noir/</p><p>Alvast bedankt! </p>
 
Hoi,
Ik ken hem niet helaas, maar misschien gewoon uitproberen in een winkel, samen met diverse anderen om te kijken wat je het fijnst vind? 
Ik heb zelf de dubatti nu een half jaar in gebruik wat ik ook een super wagen vind (en ook wel de looks heeft). Dit is ook een vrij nieuwe wagen dus daar konden we ook niet echt recensies van vinden.. 
Succes met je beslissing
 
Hi!! Ik heb hem gekocht, alleen nog wel het oude type van een half jaar geleden. Zag dat ze nu weer een nieuw type hebben uitgebracht bij Babysparadijs, daar heb ik hem gekocht :)
Ik kan je helaas nog niet vertellen hoe hij werkt omdat ik op het punt sta om te bevallen, dus moet hem nog uit testen als de kleine er is.
Maar zoals hij er nu staat ben ik al tevreden, is echt een hele mooie wagen en niemand kent het merk eigenlijk dus je loopt er wel origineel bij.
Daarbij is het een hele set met alles er op en eraan voor iets van 1000 euro, je hoeft ook geen maxi cosi te kopen. Dat vond ik erg fijn :)
Ik kan het je wel laten weten als ik hem uitgeprobeerd heb?
Groetjes,
Ashley
 
Hoi Ashley,
Bedankt voor je reactie! Ik zou het heel erg leuk vinden als je laat weten hoe die is!
Ik kan ook niet echt bedenken waarom die niet goed zou zijn, maar idd bijna niemand heeft er 1 of kent het merk. Wel leuk dat het origineel is ja! En voor een goede prijs??.
Succes met de bevalling en ik hoor graag van je! Zal binnenkort ook even bij babysparadijs gaan kijken.
 
@ Kiki Jo: Zal ik doen :)
Nee daarom, dat is dan altijd mooi meegenomen toch! Moet eerlijk zeggen dat ik spijt heb, nu ik het nieuwe type heb gezien vind ik die eigenlijk mooier en hij ziet er praktischer uit.
Maar het is altijd handig om je kinderwagen op tijd in huis te hebben i.v.m. de levertijd.
Wij hadden het geluk dat ze er nog 1 op voorraad hadden. De eigenaresse is erg aardig en behulpzaam en ze hebben diverse modellen in de winkel staan zodat  je de verschillen goed kunt zien.
Dank je wel, komt goed :)
Jij ook nog succes met je zwangerschap! Je hoort van me :)
 
 
 
Hoi hoi,
Ik ben heel benieuwd of je de kinderwagen al hebt gebruikt! Zo ja zou je je ervaringen kunnen delen?
 
en heb je de kinderwagen gekocht is winkel of besteld?
 
groetjes,
latife
 
Terug
Bovenaan