Angel sound

Heeft een van jullie ook een angel sound in huis??? Ik heb er net 1 gekocht en mee geluisterd maar ik hoor zoveel geluiden haha! Ik denk het hartje wel gevonden te hebben maar het is toch raar dat ik dat zowel links als rechts hoor.. Rechts is het wel een veel sterker geluid. Ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn,

Met 8 weken dacht ik het hartje te kunnen horen, bij de verloskundige kwamen we erachter dat het mijn eigen hartslag was. Voelde me zoooo dom toen, maar volgens mij komt het vaker voor. Babyhartje herken je doordat het veel en veel sneller klopt, anders even op youtube zoeken zodat je een voorbeeldje hebt. Je eigen hartslag hoor je namelijk ook zowel links als rechts... Maar hoop voor je dat je het hartje snel vindt! Met exact 10 weken konden wij het voor het eerst horen, ben helemaal blij dat ik het apparaatje heb. Maar zorg wel dat je jezelf niet gek maakt als je het straks een keer niet zou kunnen vinden, veel te veel vrouwen raken dan helemaal in de stress. Stress is al helemaal niet goed voor de kleine natuurlijk, en vaak is er niks aan de hand maar is de kleine gewoon lekker aan het zwemmen.

Ben een juni mama en heb een angelsound te leen van mn zus. Ben nu 23 week maar kon met 10 weken en 3 dagen de hartslag horen. Maak je niet ongerust als het een poos duurt hoor vaak hoor je het pas zelf ergens tussen de 12e en 14e week...

Maar tis zo mooi om het hartje te kunnen horen!!!

Terug
Bovenaan