@Angel5mei en Charlotje

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Redden jullie het een beetje?

Ik was erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

Lieve groetjes

Wat lief!
T gaat goed, wonder boven wonder... Curettage was vrijdag en sinds zaterdag al geen bloedverlies meer. Ben wel tikkie moe, heb t weekend rustig aan gedaan maar voel me ok en ben gister weer aan t werk gegaan. Vanmorgen n test gedaan om te kijken of de hcg al uit mn lijf is maar helaas, nog n positieve zwangerschapstest. T weekend nog eens testen, 4 jaar geleden ook n missed abortion gehad en toen was de test na een weekje al negatief.
We willen er meteen weer voor gaan, vorige keer raakte ik na de curettage meteen zwanger en daar is onze prachtige zoon uit voortgekomen, dus wie weet.
Merk wel dat t stukken minder heftig is nu, t verdriet was 4 jaar geleden enorm. Been there, done that èn heb nu al een kindje. Duss... T gaat goed vind ik! Als ik mn ei heb gespot zet ik mezelf weer op de nod lijst, maar dat zal nog wel even duren.

Groetjes!

Lieve Charlotje,

Wat ben jij een sterke vrouw! Ik heb echt enorme bewondering voor jou en hoe je omgaat met dit verlies.....Pas goed op jezelf hoor! Ik hoop echt dat je weer gauw mag gaan genieten van een mooie en vooral gezonde zwangerschap, ik gun het je enorm. Hoe gaat het met je man? Laten we die ook niet vergeten in dit verhaal. Ben iig blij dat de curettage voor jou mee is gevallen en dat het bloeden al is gestopt.

Succes en sterkte lieverd!
Dikke knuffel Lynn.

hey charlotje

Nou zeg, wat een power!!!

Echt heel knap van je!

Ben heel blij te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat!
Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

Veel liefs

Terug
Bovenaan