@angel5mei

A

Anoniem

Guest
hey meis

hoe ben jij verder gegaan na mk? heb je gewacht tot bloeden gestopt was en wanneer heb jij getest daarna? ik weet t allemaal niet haha misschien kan jij me helpen

Hey meis,Jammer genoeg 2 keer ervaring, dus ik weet nu hoe het werkt!Ik ben na het bloeden( eerste keer na 3 dagen, gelijk begonnen om de 2 dagen, 2de keer 5 dagen gebloed en eigenlijk nog 4 a 5 dagen geen zin gehad, dus zeg maar de 9de dag na mk weer gaan klussen.Mijn cyclus is gelijk weer op gang gekomen blijkt ook na de eerste keer, want rekende vanaf de eerste dag van de bloeding van de miskraam!Ik was toen ook gelijk weer zwanger op precies de dag dat ik had uitgerekend via de ovulatiecalculator!na 28 dagen na eerste dag bloeding mk. had ik ook een positieve zwangerschapstest, dus had het geklopt hoe ik had gerekend!.Nu controleer ik wel voor de zekerheid wanneer ik vruchtbaar ben om naar binnen te gaan met mn vinger( sorry voor vies praatje)Gister was het dus zover!!!!Hopelijk is het raak en kan jij een beetje wijs van dit verhaal.Succes ermee!!!!En nog heel veel sterkte, want het gaat niet in je koude kleren zitten,...zo verdrietig, maar ik probeer te denken, dat het komt omdat het kindje niet goed was en dat moeder natuur mij een handje heeft geholpen, ook al is het moeilijk om daar in te geloven!Eerst had ik zoiets van:WE STOPPEN!!!!Kan dit niet meer aan,..maar de geest en de wil is zo sterk,...dat het weer proberen eerder overheerst en dat je het dan een plekje kan geven, dan dat we ermee zouden stoppen!!!Go for it meis!!!!
Liefs nance

Ik lees net je vorige bericht, mijn zwangerschapstest was de dag erna nog positief en hcg met prikken 4 dagen erna bijna op 0.
Gr liefs nance

oke dus dan zou mijn hcg nu ook bijna op nul staan. ik hoop het zo dan heb ik duidelijkheid maarja test was nog knalpositief helaas
nog ruim 3 uur te gaan voor er een antwoord is

heb jij na mk nog zwangerschapsklachten gehad? ik had gister pijn in mijn borsten niet normaal ook veel ronder en dikke aders erop. misselijk als een gek pfff geen pretje en vandaag heb ik niks eigenlijk

Ja ik had precies zoals jij, bij mij zeiden ze ook, als je bloedpriikken hcg op het zelfde is gebleven dan kan je nog zwanger zijn, toen begon ik te denken, misschien is het een tweeling geweest, je hoopt het zo erg, dat je gewoon zwanger blijft, maar de pijn die ik heb gehad( gewoon zoortig weeen wezen mij erop dat het waarschijnlijk toch fout zat!En de bloedtest bevestigde mijn gevoelens.
Ik had ook nog na de miskraam heel erg pijn in mn borsten en nog veel ongesteldheidspijn, vandaar dat ik ook ging denken, misschien is het wel een tweeling g eweest,..OMDAT IK ZOIETS HAD, MN BAARMOEDER IS NOG STEEDS BEZIG OM TE GROEIEN,maar goed.
Vrijdag moet ik voor de tweede echo( is nou dan ong. 2 weken geleden, maar toch flink geklust!Dus als het raak is geweest ben ik benieuwd of ze wat op die echo zien.Zal wel niet, toch hoop ik dat ze zal zeggen: NANCE JE BENT WEER OPNIEUW zwanger, maar lijk me sterk, want dan zou ik dus net bevrucht zijn en in mijn net 3de week zitten( als ik tenminste zwanger zou zijn.
Hoelang was je eigenlijk zwanger, ik was net 6 weken, misschien dat als je langer zwanger bent het hcg nog lang in je bloed zit, maar echt als je gestopt bent met bloeden, en je voelt je goed, gewoon door gaan met klussen want na een mk ben je super vruchtbaar!!!!
Liefs Nance

hey nance

ik kwam er pas achter op donderdag avond toen ging ik rekenen en was ik 6 wkn en 3 dgn ofzo maar gelijk s avonds helder bloed dus ik weet ook niet of ik uberhaupt zo lang zwanger ben geweest omdat ik 3 weken bloed heb verloren wel bruin maar toch. er was in mijn baarmoeder niets te zien wat op een zwangerschap wees dus ga er maar van uit dat het mis is gegaan ergens want heb geen krampen gehad en geen stolsels :S dus heel vreemd

krijg sinds vandaag wel weer zin om te klussen dus misschien ben ik nu vruchtbaar maar heb nog wel last van bloedverlies en dan word het afgeraden haha maar ik wil zo graag

Bij mij was er ook weinig te zien , wel iets van bloed, tenminste dat dacht ze, ik zei,..heb toch duidelijk een digitale test gehad met ZWANGER daarop,...ja op een gegeven moment ga je gewoon twijfelen aan jezelf...zo raar!!!IK ben in iedergeval pas gaan klussen toen het bloeden opgehouden was, misschien kan je tussen de bloeding bekijken hoe je cervixslijm eruit ziet, maar ik denk dat het niet verstandig is, ivm de test die je heb gedaan vanochtend,..die sloeg zwanger aan.Wel bizar dat het zo lang in je bloed zit zeg!Ik had binnen een paar dagen een dig. test gedaan,..NIET ZWANGER...maar een paar dagen voor de miskraam was de test nog vet positief.Wat zit een lichaam toch vreemd in elkaar!Ben wel een beetje gerustgesteld,..ik heb vandaag en gister ook al zo pijn in mn onderbuik, alsof het beurs is,...vroeg het net aan mn ma,...die zei daar had je vorige keer ook last van, paar weken voor je zwanger teste!!!
Hopelijk is het weer raak, want meis,..het kan heel heel snel gaan!!!
Liefs

Terug
Bovenaan