Ja ik had precies zoals jij, bij mij zeiden ze ook, als je bloedpriikken hcg op het zelfde is gebleven dan kan je nog zwanger zijn, toen begon ik te denken, misschien is het een tweeling geweest, je hoopt het zo erg, dat je gewoon zwanger blijft, maar de pijn die ik heb gehad( gewoon zoortig weeen wezen mij erop dat het waarschijnlijk toch fout zat!En de bloedtest bevestigde mijn gevoelens.
Ik had ook nog na de miskraam heel erg pijn in mn borsten en nog veel ongesteldheidspijn, vandaar dat ik ook ging denken, misschien is het wel een tweeling g eweest,..OMDAT IK ZOIETS HAD, MN BAARMOEDER IS NOG STEEDS BEZIG OM TE GROEIEN,maar goed.
Vrijdag moet ik voor de tweede echo( is nou dan ong. 2 weken geleden, maar toch flink geklust!Dus als het raak is geweest ben ik benieuwd of ze wat op die echo zien.Zal wel niet, toch hoop ik dat ze zal zeggen: NANCE JE BENT WEER OPNIEUW zwanger, maar lijk me sterk, want dan zou ik dus net bevrucht zijn en in mijn net 3de week zitten( als ik tenminste zwanger zou zijn.
Hoelang was je eigenlijk zwanger, ik was net 6 weken, misschien dat als je langer zwanger bent het hcg nog lang in je bloed zit, maar echt als je gestopt bent met bloeden, en je voelt je goed, gewoon door gaan met klussen want na een mk ben je super vruchtbaar!!!!
Liefs Nance