@angel5mei

A

Anoniem

Guest
hey meis hoe is het met je?
is er al duidelijkheid over je test?

duim nog steeds voor je

veel liefs

Hoi meis!Lief dat je naar me vraag!Ik ga maandag testen, dan zou ik 2 dagen te vroeg zijn, maar kan niet wachten hoor!!!Wel heel veel verschijnselen, word er doodziek van.Hopelijk heeft het een goeie reden voor, dan kan ik achteraf zeggen, zie je nou:)Ik laat het weten.Kus

hey meis das goed lees hier nog elke dag hoor dus kan het hier posten

en als het raak is zou ik gelijk bellen voor echo ivm vroeg positief testen. kruidvat test trouwens positief met eisprong zei mijn gyn kan dat het niet geweest zijn?

veel liefs

Het zou kunnen maar het was geen kruitvat test.eigen merk van onze drogist en bij de vorige zwangerschappen nog nooit mee gemaakt.hopelijk is het raak.temp.is 0.3 hoger dan normaal pijn borsten zwaar geïrriteerd als mn man me wilt aan raken steken in onderbuik enz enz.we zullen zien.xxx

ziet er wel positief voor je uit meis ben je dan ook een feb mama?

nog 2dagen dan weet je het

veel liefs

Jeetje meid je houdt t wel spannend!! Als je nu zwanger bent dan ben je mss al 8 weken of niet? Ik duim voor je!

ga er niet vanuit,...Lijk me heel heel sterk...maar we zullen zien,...ga toch niet morgen testen, wil toch echt wachten tot de 27ste!!Dan ben ik in iedergeval op mn cyclus van 26 dagen, anders ga ik straks weer twijfelen.Ik hoop het zooooooooooo,...maar weet ook dat mn lichaam me flink in de maling kan houden.Liefs

hoi meis

wat spannend zeg!!!! ik duim nog ff door
vanmiddag half 2 komt hier moeders voor moeders potje pies staat klaar toch vind ik het spannend of ik nog wel zwanger ben hahah dom he gister tijdens mijn werk in berm en keer op kantoor overgegeven dus mijn man vind dat ik me aanstel

haha toch ben je voorzichtig na mk he

veel liefs

Terug
Bovenaan