hoi
ja dat heb ik toen begin gedaan,dacht ja doei dat zzit in de nacht ermee.nou juist als ik haar wakker maakte kwam ze 3 a 4 later weer en dan gaat het ritme zo door.
en het was normaal dat ze gaat clusteren maar normaal houden ze ermee op,behalve die van mij.
nu helemaal zo iets 17.30 fles gehad uur later zat ze helemaal onder dunne ontlasting in bad gedaan en op bed gelegd.om 21 uur nog niks te horen.ik wakker gemaakt en papfles gemaakt,maar mooi niet die was niet wakker te krijgen.ze heeft denk 70cc op.ging zelfs voelen aan haar gezegd of ze wel warm was want ze reageerde helemaal niet.
vannacht kwam ze om 2 uur.en toen om 7.15.
dus nog een keer pap fles maken vanavond.
ik merk nog niks aan haar dat ze anders is.
ik sprak gisteren de kinderarts die zei ook al van ga maar minderen met die nutriton omdat het spugen beter misschien dat ze dan meer gaat drinken,maar zodra ik zonder dat spul doet kan ze die fles niet aan,het gaat te snel.heb nu die difrax S speen en ook de avent nr1 kan ze niet aan.de melk loopt langs haar mond en heel onrustig met drinken.
heb nu 1 klein schepje gedaan,gaat nog goed,misschien met langzaam afbouwen.
als baby dronk ze haar fles binnen 5 min leeg.geen wonderen dat ze zo huilde.
zie maar passende fles/speen te vinden onderhand ben je 50 euro kwijt al die flessen en spenen.nu ook spenen gekocht ze passen niet op deze flessen.
nou ja nog ff dan kan ze op de hapjes eten.en misschien slaat die papfles aan.
gr marjan