@ angela84

Hoi,

Ja idd dat zie je niet zo vaak meer he dat vrouwen thuisblijven haha.
Hier is t begonnen als iets psychisch en dat wil ik nog wel ns vertellen als je wil maar dan hoor ik t wel. Maar nu vind ik t heerlijk hoor om lekker bij mijn mannetje te zijn. En als de 2e er is gaat de oudste bijna naar school dus dat is ook wel lekker.

Kus

hoihoi

ik vind het ook heerlijk om thuis te zijn en te genieten ze worden zo snel groot me oudste zit al op school en de middelste gaat in januari en in april gaat de jongste naar de peuterspeelzaal ik besef wel goed dat ik in een luxe positie zit want niet iedereen kan natuurlijk zomaar thuis blijven in de tijd van tegenwoordig

sweetmama als jij je verhaal graag kwijt wilt wil ik hem horen hoor maar voel je niet verplicht

liefs angela

Hey hey,

Nee hoor voel me niet verplicht.

Mijn zoontje is ruim 6 weken te vroeg geboren en heeft daardoor een tijdje in de couvuese gelegen maar met 3 weken was ie groot genoeg om mee naar huis te gaan dus dat was een meevaller.

Maar door dat hele gebeuren ben ik heel overbezorgd aan alles begonnen. Dus ik vond t heel moeilijk om m bij iemand anders achter te laten. Ik heb een tijdje bij een psycholoog gelopen en dat heeft me heel goed geholpen.

Dus sinds die tijd werk ik niet meer en ik vind t heerlijk haha. Al wil ik wel weer een keer mijn oude werk oppakken maar goed dat zien we nog wel.

Kus

6 weken te vroeg dat is zeker heftig gelukkig dat het goed is afgelopen heb je bij deze zwangerschap ook kans op een vroeggeboorte of dat niet.

de reden dat ik niet werk is pricies jou reden ik kan de zorg gewoon niet uit handen geven ik heb het 2 weken geprobeerd maar was de hele avond aan het bellen of alles wel goed ging dat werkte gewoon echt niet ik wil alles zelf onder controle houden nu nog steeds zelfs nu ik zwanger ben van ons vierde kindje kan ik geen hulp accepteren gek he

nee op zich heb ik daar bij deze zwangerschap niet meer kans op als ieder ander. bij de vorige had ik t omdat ik een te hoge bloeddruk had waardoor er niet genoeg voeding meer bij de kleine kwam en was t beter om m te laten komen.
nu heb ik medicijnen voor de bloeddruk dus dat moet helemaal goed komen en als t goed is kan ik dan deze zwangerschap volledig uitdragen.

nou ja gek vind ik t niet hoor haha ik weet wel hoe je je voelt, ik vond t zelfs moeilijk om m thuis te laten met de oppas als ik naar een verjaardag oid moest, dan controleerde ik 20 x de telefoon hahaha

kus

Terug
Bovenaan