Angelcare babyfoon

Wie o wie heeft ervaring met de Angelcare babyfoon met bewegings-sensor matjes?? Bevalt dit goed, maakt het dat je rustiger je kindje laat slapen of maakt het gebruik je juist onrustig? Waar is hij te koop behalve via de Angelcare-site (levert nl pas in het najaar een nieuwe versie af) Laat   wat van je horen want ik ben erg benieuw naar demening van gebruikers voordat ik er een ga aanschaffen.! Vast bedankt + groetjes
 
Hoi hoi,

nou, ik heb zelf ook een angel care, en ik vind het geweldig! Het heeft mij juist een stuk rustiger gemaakt. Ook heb ik een airosleep matrasje (werkt ook als molton), wanneer het baby'tje om zou draaien, kan het alsnog gewoon ademen. Ja, misschien denken sommigen, wat overdreven allemaal. Maar mij maakt het een stuk rustiger en daarbij komt, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn vind ik. En als het er is, waarom niet van gebruik maken???

Maar ik zou het zeker doen!


Groetjes C.J.
 
Bedankt voor je reactie Cj, het is inderdaad vaak afwegen met dit soort dingen vind ik! Ik laat me toch leiden door mijn gevoel, en als verse moeder merk ik dat ik toch nog wel eens tig keer nadenk over wat er kan gebeuren/mis kunnen gaan met een kindje.  Heel dubbel want aan de andere kant ben ik ook vrij nuchter. Maar   wrs heeft het ook te maken met het feit dat wij 7 jaar hebben moeten wachten op onze Lena. Ik weet dat je niet alles dicht kan timmeren/haar overal tegen kan beschermen maar als ik mij, en anderen zich relaxter voelen door bepaalde zaken aan te schaffen moet je dat vooral doen, toch?!
 
Wij hebben er ook 1 en we vinden het een super ding. Behalve de babyfoon. Ik werd zo gek van dat geruis tussendoor dat ik 'm een keer iets te hard heb neergezet waardoor die het niet meer deed.

Ik zou dus adviseren alleen de sensoren te kopen en er een goeie dect babyfoon bij te nemen. Die ruist niet (of je moet daar tegen kunnen).

Dankzij de angelcare slapen wij ook zonder moeite, zeker als de kleine man (weer eens) ziek is. Het is natuurlijk geen garantie, maar voor ons werkt het zeker!

en inderdaad, sommigen vinden het overdreven, maar als het jou nou geruster maakt...
 
Hoi hoi,

even over die ruis, ik heb daar ook last van gehad, alleen ben er achter gekomen dat het soms ligt aan waar je'm neerzet. Wij hebben thuis erg veel spotjes, naja, in de buurt van een spotje moet je'm niet neerzetten. Nu hebben wij er amper nog last van.

Nou, succes ermee hihi

gr
 
Terug
Bovenaan