Angelcare

Hoi dames,

Mijn schoonouders willen ons een angelcare geven. In eerste instantie zou ik zelf nooit zoiets gekocht hebben, maar volgens hun is het echt heel belangrijk. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het echt? of krijg je constant valse alarmen?

groetjes Yamila
 
Hallo,

Ik dacht eerst ook wat is dat?!
Maar heb het even op gezocht een soort babyfoon die alles registreerd van de baby en als ie 20 sec niet wat registreerd gaat er een alarm.
Nou ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen.
Als zo'n ding steeds alarm zou slaan zou je er gek van worden.
Nou succes groeten Irene
 
Nou dan lijkt het me echt helemaal niks. Baby's halen zeer onregelmatig adem dus als je kindje 20 sec. echt stil is gaat dat ding af...ik moet er niet aan denken! Denk ook aan je eigen nachtrust. Je kunt je echt helemaal gek maken hoor met dat soort nieuwigheden. Wat een stuk goedkoper is: Leg je baby de eerste periode in het wiegje naast je eigen bed!!!
 
Ik heb een aantal keren der iets over gelezen in verhalen van ouders op internet kan je niet exact zeggen waar maar ik heb in iedergeval alleen maar positieve verhalen er overgelezen en in die gevallen werd die gebruikt bij kindjes die te vroeg geboren zijn ik weet dat er zelfs 1 verhaal bij was waarbij het kindje gered is door het gebruik van angelcare bovendien ook al leg je het kindje naast je dat wil nog niet zeggen dat je wakker word hoor als die niet ademt enne hou zelf maar eens 20 sec je adem in dan zul je merken dat dat best lang is dus denk ik niet dat dat ding steeds vals alarm geeft dus ik zou het gewoon proberen je krijgt hem toch dus waarom niet wie weet voel je je er wel heel prettig bij. Ik zal ff kijken of ik dat ene verhaal weer terug kan vinden voor je vandaag en als dat lukt hoor je het wel. gr dani18
 
Of je een Angelcare belangrijk vindt hangt er van af hoe bang je bent voor wiegendood. Een neefje van mijn man is daaraan overleden, dus je begrijpt: zijn ouders vinden een angelcare heel belangrijk.
Wij hebben er zelf geen, maar mijn buren wel, en zij zijn er in principe heel blij mee. Wel hebben zij een oude versie, die af en toe een geluidje maakt om aan te geven dat hij aan staat. Van dat geluidje word ik knettergek (hen boeit het niet), daar kan ik niet mee slapen. Iets om te checken dat de nieuwe angelcare dat niet doet. Verder stoort hun angelcare met onze babyfoon (philips): als dat ding van ons op kanaal b zat en mijn dochtertje maakte een nachtje spektakel, lagen zij ook een nachtje wakker. Zou ik dus ook even checken, want het duurde even tot we hier achter kwamen.

Groetjes,
michelle
 
Terug
Bovenaan