angelina jolie

A

Anoniem

Guest
Ik heb momenteel mijn eigen angelina jolie in huis. Vera heeft een dikke bovenlip. Onze brokkenpiloot wilde gisteren (op papa's verjaardag) uit de zandbak stappen en toen BAM daar lag ze met haar mondje op de grond. Bloeden, huilen en vol zand. Maar meteen mee naar boven genomen koud washandje erop. Wilde ze natuurlijk niet en even in bad het zand eraf spoelen. Een extra fles en toen naar bed.
viel vrij snel in slaap. Werd wel een aantal keer wakker, maar goed. Vanmorgen weer lekker vrolijk. Nog wel iets een dikke lip maar niet zoals gisteren.

groetjes Daniela en Angelina (vera)

Ach, arme Vera zeg. Wat kunnen kinderen smakkers maken he. Sneu hoor. ik hoop dat ze vlug genezen is.

Groetjes van Marloes

Lotte had deze week ook haar eerste tand door haar lip. Knalpaars, het zag er erg eng uit. gelukkig was het na drie dagen al helemaal weg.

Groetjes, Marisa

wat zielig he? die builen en tanden door de lip...
Jelte is laatst zo gevallen tegen de salontafel dat er zelfs een stukje van de tafel af is! (was gebeurd bij papa toen ik niet thuis was, dacht dat papa een grapje maakte, maar er was echt een stukje van de tafel af!)
Gelukkig was een ijsje een goeie troost en ook gelijk fijn voor zn lipje!

'beterschap'

groetjes saskia en jelte.

Terug
Bovenaan