angelique en kontneuken...

hallo iedereen!

jullie zullen vast het berichtje gelezen hebben van: kontneuken door onze NIET zwangere ANGELIQUE
nou dit is toch weer HET bewijs dat de NIET zwangere het hier komt verpesten?!(ik heb het niet over ze allemaal, maar ze kunnen beter naar hun eigen forum gaan)want met onze antwoorden zijn ze toch nooit tevreden dat blijkt wel weer.
en jullie allemaal tegen mij aan lopen te snauwen.....dit is toch HET bewijs?
meer zeg ik er niet over.
groetjes mascha
 
Hoi Mascha,

Ik denk dat dit gewoon het bericht is van iemand die uberhaupt niks op een van de forums te zoeken heeft.

Ik vind dat je gelijk hebt dat je je mening mag geven (zoals je in een eerder bericht hebt aangegeven).

Ik wil je alleen wel meegeven dat het op "papier" soms veel harder kan overkomen omdat je geen intonatie mee kunt geven. En ik vind het erg jammer als sommige dingen kwetsend over kunnen komen.

Natuurlijk mag iedereen zijn mening geven maar het kan wel een beetje "ingepakt" worden.
Ik denk ook weleens: "dat meen je toch niet serieus" bij sommige vragen, daarom reageer ik er maar niet op.

Sylvie
 
Hoi Mascha,

Ik vind ook dat je gelijk hebt en ook mij wordt een reactie ontlokt. reageer gewoon niet op vragen die je zinloos vindt,dan krijgen we ook geen rellen meer op dit forum. veel succes met je zwangerschap en geniet ervan! Groetjes!!
 
Terug
Bovenaan