Angelsound Dopler Kijkshop

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb van de week een doptone gekocht bij de kijkshop,dat is een apparaat waarmee je het hartje van de baby kunt beluisteren.
Erg Leuk!
Zijn er meer meiden die dit hebben aangeschaft zo ja wat zijn jullie ervaringen met het apparaat??

Liefs Zonnetje

Hoi hoi,

Ik heb er ook 1 en ik vind het geweldig!! ik luister niet iedere dag maar om de dag, ook voor onze andere kinderen is het leuk om het hartje te horen.

Ik heb wel gezocht naar een variant die alleen een microfoon heeft en dus geen geluidsgolven uitzend omdat nog niet bewezen is of het geen effect op de baby heeft.

Maar echt een superding hoor.

xx

Wij vinden hem helemaal geweldig vooral voor je partner en of andere kinderen is het leuk om mee te leven terwijl je nog niets kan voelen, ik gebruik hem vanaf 9-10 weken maar dat is wel wat aan de vroege kant ze zeggen vanaf de 12-14 weken.

WIj gebruikten hem 1 keer per week als momentje voor ons drieen en als ik bezorgd was (of nog even niet kon geloven dat er een leven in zat)

Sinds ik hem voel gebruik ik hem amper meer eigenlijk...

Ik heb hem vanaf 13 weken in huis en kan de kleine iedere keer goed vinden. Ik hou hem vlak boven mijn schaambeen en vanaf daar luister ik maar bijna iedere keer zit ik dan al goed en hoef ik alleen hem alleen een beetje schever te houden om het duidelijk te horen.

Ik vind het heel fijn want ik heb in het begin veel bloedingen gehad en het is toch weer een geruststelling als ik het dan hoor. ik weet ook dat ik me niet druk moet maken als ik hem niet  1 2 3 kan vinden maar dat heb ik dus nog niet gehad.

x

Leuk om te horen dat jullie er zo enthausiast over zijn.
Ik ben nu 10 weken zwanger en ik probeer al steeds te luisteren alleen ik vind het heel moeilijk te horen of  ik mijn eigen hart hoor of dat van de baby,hij gaat namelijk wel snel maar niet super snel.
Het apparaat leg ik inderdaad ook vlakbij mijn schaambeen dat is de enige plek waar ik een hartje hoor.
Maar ja welk hartje...
Waaraan herken ik het hartje van de baby???

Liefs Zonnetje

Hoi zonnetje,

Het hartje van de baby kun je herkennen omdat het echt veeeel sneller
klopt dan de jouwe. Maar misschien kun je het echt pas goed horen na 12
weken, als je baarmoeder echt boven je schaambot uitkomt.

Het is net een sneltreintje wat daarbinnen klopt, dus als je het hoort dan weet je gelijk dat je goed zit.

Groetjes,

Vanessa

Hoi!

Ik heb gisteren mijn Babysound (Angelsound) binnengekregen.
En na een tijdje zoeken hoorde ik het hartje! Echt heel bijzonder. Het klonk wel 'ver weg', maar misschien komt het omdat ik het met 11w en 4d gebruikte.
Kan het iedereen aanraden!

Groetjes, Stef!

Terug
Bovenaan