Angelsound doppler

<p>Hoihoi! </p><p>Ik heb sinds een week een angelsound en deze werkt best goed, ik kon het hartje vrij vlot vinden en ook op een redelijk rap tempo. Nu ben ik net even aan het zoeken en ik hoor constant wel rond de zelfde plek een kloppend geluid maar die gaat langzamer dan ik gewend ben, ik heb het idee dat dit niet het hartje is of dat het hartje ineens langzamer klopt, een snellere hartslag kan ik eventjes niet vinden. Heeft iemand ervaringen met de angelsound? </p>

Ik vind net toevallig de hartslag, weet iemand wat dat langzamere geklop is? Het is niet mijn hart dat heb ik al vergeleken. 

Hoi BeccaW,
In het begin hoorde ik alleen maar een soort geklop bij het horen van het hartje.
Nu sinds 2 weken hoor ik echt een pompende hartslag. Op andere plekken op mijn buik hoor ik nog steeds het kloppende geluid. Dat klinkt bij mij ook inderdaad langzamer. Ik ga er vanuit dat het pompende geluid nu is, omdat de baby steeds groter wordt en je dan vlakbij zit en het kloppende geluid het weerkaatsende geluid is in de rest van mn buik aangezien ik dat altijd heb gehoord in de weken hiervoor. Ik ben nu trouwens 19+1 weken zwanger.

Terug
Bovenaan