quote: daan_tjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2008 16:32:35&apos

);
Toen ik mijn vk vertelde dat ik een angelsound heb thuis en die zo'n een keer per week gebruik zei ze dat ik hem niet teveel moest gebruiken omdat ze nog niet precies weten wat de gevolgen kunnen zijn van die apparaatjes, sorry hoor maar die apparatuur die hun gebruiken is vele malen sterken dan zo'n angelsound.
Ik denk dat ze dat waarschijnlijk zegt omdat ze geen zin hebben in vrouwen die gaan bellen omdat ze ongerust zijn omdat ze het hartje niet kunnen vinden of ineens niet meer horen. Zelf had ik zoiets van als ik het hoor mooi en anders de volgende afspraak bij de vk wel. Maar ik hoor hem elke keer prima en vind het heel speciaal om samen met mijn man te luisteren. Nu is het wel zo dat baby's kunnen reageren op het geluid en die van mij vind het niet leuk, dan hoor ik het hartje en dan is ie weer weg, ook bij vk en die zegt dat het normaal is, hij (of zij) houdt gewoon niet van dat "gewalg" haha. Heb dit ook meer gehoord bij de documentaire van Discovery In the womb.............erg mooi trouwens en dvd te krijgen bij Prenatal!
Maar goed ik ben dus erg tevreden over de angel sound!!!!!!!!1
liefs Daantje
Inderdaad, de VK's zijn nog allemaal even ver qua ontwikkelingen en vinden hun eigen apparatuur toch altijd het beste, ik kon met 10 weken al het hartje vinden en toen ik met 15 weken naar de VK ging en ze zei; zo gaan we eens voor de eerste keer luisteren, zei ik ; man ik luister al 5 weken, toen kon ze het hartje niet vinden heb ik zelf dat apparaat gepakt en gezegd waar ze hem moest neerzetten en dat werkte meteen, vond ze echt niet leuk maar goed ik heb zoiezo geen hoge pet op van VK's ze hebben mij nog nooit met iets kunnen helpen, heb overal zelf om moeten vragen.
Hun apparaatuur is inderdaad slechter voor je beeb als een angelsound en kijk eens hoe hard hun moeten drukken op je buik terwijl bij een pretecho *bij dezelfde termijn* dat niet hoeft en alles toch duidelijk is (dat vind ik op verouderd apparatuur wijzen) ik luister echt niet naar een VK het is dat ik er heen MOET...