ANGELSOUND

Hallo,

Heeft er iemand hier ervaringen met de "angelsound"?
Wat vinden jullie van het apparaat en wanneer hoorden jullie een hartslag?

Groetjes Eva

Hoi, Eva

Ik heb een Angelsound en ik ben er erg over te spreken. Ik heb hem twee jaar geleden aangeschaft toen ik zwanger was van mijn eerste kindje. Ik hoorde toen pas echt een duidelijke hartslag met een week of 16. Nu ben ik zwanger van de tweede en had ik toen ik elf weken was voor de grap geprobeerd of ik al een hartje kon horen en het was gelijk raak! Maar ik gebruik hem niet zo vaak, want je kunt jezelf er ook extra ongerust mee maken als het een keer niet lukt om de hartslag te vinden. Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft, maar gebruik hem met mate, hi,hi,hi.

Groetjes,
Linda (moeder van Daantje, 05-07-2007 en 17 wkn zwanger van nr 2)

Heey!

Ook ik heb de angelsound en ben er zeer over te spreken.
Vanaf 12 weken heb ik het apparaatje aangeschaft en vanaf dat moment kon ik het hartje direct te pakken krijgen, de eerste paar keer kreeg ik het zelf niet voor elkaar omdat ik geen idee had waar ik moest zoeken, maar manlief kreeg het zo voor elkaar.
Nu kan ik het zelf terugvinden en het is zooo mooi om te horen, het hartje van je eigen kindje.
Wel kan ik me voorstellen dat mensen zich zorgen maken als ze het hartje een keer niet horen, daarom zijn vk hier bijvoorbeeld niet zo dol op omdat het toch veel mensen ongerust maakt en hun daardoor weer extra werk hebben.
Maar als je er zelf nuchter onder bent, het staat tenslotte ook in de gebruiksaanwijzing dat de kans bestaat dat het hartje moeilijk of niet te horen is.

Ik moet wel zeggen dat ik het apparaatje ietsjes te groot vind, je hebt ook kleine apparaatjes alleen betaal je er dan gewoon veel meer voor. Kortom de ideale oplossing dit!

Groetjes Maaike

Hoi,

Ik heb de angelsound gekocht toen ik zwanger was van mijn eerste kindje.
Ik heb hem na de 20 weken echo aangeschaft en kon toen de hartslag duidelijk horen.
Een bijzonder apparaat, maar je moet er wel nuchter mee omgaan en niet de hele dag er mee bezig zijn. Mijn man vond het ook  leuk,  1 x per week ging hij even luisteren.
Nu ben ik net zwanger van mijn tweede kindje en over een paar maandjes ga ik weer even luisteren.

Groetjes van Gea

Ik heb de Angelsound gekregen toen ik 12 weken zwanger was en gelijk kon ik het hartje vinden en horen. Twee weken later, met 14 weken, kreeg ik het niet voor elkaar.Maar ik dacht: niet getreurd, over twee dagen toch naar de verloskundige. Deze had zelfs even moeite het te vinden want mijn kleine erwt heeft zich heerlijk verschanst in mijn lichaam.
Dus als je weet dat je er nuchter mee om kan gaan , is het een hele leuke extra beleving, ook voor je partner

Gr Marjolein, 15w+2

Net de kleine gehoord met de Angelsound! Het was even zoeken maar toen hoorden wij toch echt een hartslag dat  klopte als een locomotief! Wow!

Groetjes Eva

Terug
Bovenaan