Angelsound

Hej allemaal,

Vandaag heb ik voor het eerst het hartje gehoord met de Angelsound en ik ben super blij.  Ik ben nu in week 12.
Omdat ze hier (ik woon in Zweden) pas met 14 weken naar de eerste controle gaan en pas met 18 weken de eerste echo hebben, heb ik een angelsound besteld, erg leuk. Zo heb je zelf een beetje controle.

Alles goed verder, nemen bij jullie de klachten al wat af? Ik ben alleen nog af en toe misslijk, vooral met tanden poesten, erg vervelend. En nog heel erg moe, voor de rest gaat het beter.

Groetjes Ella

Hoi Ella,

Mooi geluid hè, zo'n snel kloppend hartje. Heerlijk geluid!

Ik voel me weer steeds beter. Ben steeds minder misselijk en heb weer veel minder last van vermoeidheid. Dus het "ergste" hebben we qua dat betreft weer gehad. Nu kan het echte genieten weer gaan beginnen!!!!

Groetjes,
Leeuwtje

Ik heb net de Angelsound gekocht en uitgeprobeerd, het was even zoeken maar wat leuk als je dan het hartje hoort... Echt bijzonder! echt een aanrader voor iedereen, ik zit nu in mijn 14de week en ik ben best een dikkie dik, en zelfs bij mij was het goed te horen!

Wat ik vooral grappig vond is dat ik het hartje vond aan de rechterkant net boven mijn lies, waar ik ook al een tijdje kleine steekjes voel...

Hoi,

Ik heb een dopler gehuurd bij Bellytalk. Dat heb ik ook bij mijn vorige zwangerschap gedaan.

Ik heb hem gister binnen gekregen en kon het na even zoeken goed horen. Ik had niet verwacht dat het al zou lukken, omdat ik nu 11,2 weken zwanger ben en bij de vorige konden we het pas met ruim 12 weken horen.

Erg leuk allemaal!!

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan