Angelsound

Sinds zondag een angelsound thuis,vandaag eindelijk hartje zelf thuis gehoort...jippieeeeeeeee.

Nog iemand angelsound thuis?

Groetjes Franny

11 weken en 6 dagen

Hoi,

Klinkt leuk haha...geniet er maar van. Ik hoorde al eens van iemand dat het idd echt leuk is. Ik weet zelf niet of ik het wel durf. Dan doe ik misschien iets niet goed met het apparaat en dan hoor ik niks ofzo...haha ken mezelf. Ik wacht nog maar ff geduldig af tot ik weer naar de vk kan.

Veel plezier en geniet van het hartje he.

Groetjes Petra

Me zusje heeft er ook een (we verschillen 7 weken, echt leuk!!) Laatst heb ik bij haar ook het hartje geluisterd! Ik vind het wel eng hoor! Ik was bang het niet te horen!
Ik zat eerst ook te twijfelen om er ook een aan te schaffen, maar doe het toch maar niet. Ik wacht wel geduldig op de vk. Ik ben bang dat ik veelste gestresst van word.

Het lijkt me ook wel heel gaaf, maar ik durf het ook niet.... veels te bang dat ik dan niks ga horen en met de mk van januari in mijn achterhoofd ga ik dan toch van alles in mijn hoofd halen terwijl  ik misschien gewoon verkeerd zit te luisteren.

Volgende week dinsdag dan mogen we tussendoor bij de VK om het hartje te komen luisteren en daar kijk ik echt naar uit!!!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan