Angelsound

Ben ik weer ...

Ik heb via mp een angelsound gekocht. Zijn er nog meer meiden die dit hebben en wat vinden jullie ervan? Ben natuurlijk ook heel nieuwsgierig vanaf wanneer ik het hartje kan horen. De verkoopster zei dat zij vanaf 10 wk beet had.

Groetjes, Marijne

Tien weken is echt vroeg! De vk waar ik zit doet het met de doppler zelfs liever niet voor de 14 weken, gewoon omdat je het hartje vaak nog niet kan vinden. Dus echt, als je nog even niets hoort, maak je geen zorgen!

toen ik afgelopen dinsdag bij de verloskundige was kon ze het nog niet goed horen. Toen was ik 9+2. Dus betwijfel het dat dat met die angel sound al met 10 weken wel te horen is, terwijl het met de apparatuur van de VK niet lukt.
Ik had ook even gekeken op internet voor een angel sound, maar het bedrijf zelf geeft aan 12-14 weken.

Ik vond 10 wk ook al zo vroeg. De VK hier wil het ook echt niet voor 12wk proberen omdat anders de kans groot is dat ze het niet kan horen. En haar doptone is vast sterker dan de angelsound.

Ach we zien het wel, voor 12 wk heb ik er geen verwachtingen van, kan het alleen maar meevallen.

Fijn weekend!

oww waar heb je die onder gevonden op marktplaats???

ik wil er ook heel graag 1 maar tot op heden nergens kunnen vinden:S:S

gaaf hoor

bij de eerste hoorde de vk het hartje al met 10 weken met een doptone ben benieuwd mag as dinsdag eerst echo en dan vk en ben dan op 1 dag na 9 weken.....

groetjes kleutermama

Gewoon op MP onder angelsound zoeken, dan komen er een stuk of 5 boven. Kosten 20-25 euro.

Het leek me wel leuk deze keer, om het zelf 's avonds te kunnen horen samen met mijn man.

Veel plezier met je echo, je had er toch al een gehad?

Groetjes!

Terug
Bovenaan