angelsound

ik heb twee weken geleden een angelsound gekocht. Besteld via internet en de volgende dag al binnen.
het is echt geweldig om te luisteren naar het hartje van de baby.
ook mijn man kan op deze manier meegenieten.
's avonds voor we gaan slapen zetten we allebei even de koptelefoon op en kunnen we samen luisteren naar ons wonder.
het is echt geweldig. Ik raad het iedere zwangere en aanstaande vader aan!

Jaaa dies leuk he!
Wij hebben er ook 1 te leen! Vooral de opa's en oma's hebben mee kunnen genieten van de kleine en ook vrienden die ook zwanger zijn gebruiken hem soms. Wij luisteren ongeveer 1 x per week er even naar!

Hoi Mammirjam en MissM,

Ik heb er ook eentje, van de vorige zwangerschap.
Al raadt mijn verloskundige het trouwens sterk af om elke dag of zelf meer dan 3 keer per week te luisteren! het komt omdat er nooit goed onderzocht is of de stralingen kwaad kunnen voor het ongeboren kindje!
Dus ik luister ook, maar heel soms eens (1 keer in de week ofzo) het is wel een super geluid!!!!

Liefs 1984Vlinder

Hi Mirjam
Ik ben het met Vlinder eens, ik heb er tijdens mn vorige zwangerschap over nagedacht om er 1 aan te schaffen. Maar mn verloskundige raadde het me ook een beetje af om er 1 te kopen. Ook ivm de stralingen, hij is toch anders als het doppler apparaat van een paar honderd euro's die zij gebruiken.
Maar als je er 1 hebt zou ik er niet teveel naar luisteren. Ik koop hem al niet, want ik zou verslaafd zijn aan het geluidje van onze kleine. Ik ben zelf bijna 17 wkn zwanger.
Maar geniet ervan!
Groetjes Marianne

Ik heb er geen, ook bij de vorige zwangerschappen nooit gebruikt. Inmiddels voel ik de kleine elke dag al prima, dus zolang daar beweging in zit, zal het met de hartslag ook wel oke zijn.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je vanaf 18 weken ofzo (kan ook ander aantal zijn, heb het niet zo goed onthouden) met een lege keukenrol op je buik het hartje kan horen. Je partner dan uiteraard, want zelf lijkt het me logistiek onmogelijk om de ene kant op je buik en de andere kant tegen je oor te houden, ha, ha!

bedankt voor jullie reacties allemaal,
ik ben nu inderdaad een beetje aan t minderen met de angelsound.
we luisteren nu niet meer elke avond. het is inderdaad een verslaving, maar ik probeer het nu te beperken tot 1 x per week.
ik hoop dat de baby binnekort lekker gaat bewegen, dan zal ik het waarschijnlijk nog minder gebruiken.
groetjes

Oh havy van die stralingen. Daar ga ik zeker aan denken. Luister niet heel vaak hoor. soms gewoon 2 weken niet.
Heb dat ook gelezen van het luisteren met de wcrol. Dacht alleen dat het iets verder was..
ag het is het proberen waard!

Terug
Bovenaan