Angelsound

Hi Dames,

Zijn er hier ook dames die de angelsound gebruiken?
Ik zit eraan te denken er 1 te kopen, maar twijfel een beetje, omdat ik bang ben in de stress te schieten als ik het hartje niet gevonden krijg.

Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Ik heb gisteren wat spullen te leen gekregen van een nichtje en hier zat ook een angelsounds bij. Nu is het ons 3e kindje en zijn wij vrij nuchter, maar ik was gisteren toch wel nieuwsgierig. Dus voor het slapen gaan even geprobeerd, en zo waar na even zoeken hoorden we in de verte een hartje, verder vooral veel "gezwem". Ik denk dat je het vooral moet gebruiken om van te genieten en niet zo zeer om het hartje te luisteren, want dan kun je nog wel eens gestrest raken. Ik weet niet hoe lang je nu zwanger bent, maar ik voel ondertussen de kleine flink bewegen (bijna 18 weken zwanger) dus de bevestiging van het hartje heb ik niet nodig.

Groetjes Danielle
 
Hai,

Toen ik vorige week bij mijn vk was raadde zij het heeeeel erg af om er een te kopen. Dit omdat je zelf niet altijd heel makkelijk het hartje kan vinden, en om dus een teleurstelling te voorkomen en dat je dus zwaar in de stress schiet als je het niet hoort zijn zij er ook niet echt happy mee als je hun uit hun bed belt s avonds laat omdat jij bezorgt bent, Terwijl er misschien niks aan de hand is.
Dus ik zou het niet aanraden, hoe leuk je het ook vind om elke dag het hartje te horen.

Groetjes Tamjo
 
Hoi, ik heb zelf ook een angelsound en ben er zeer over te spreken! Ik vind het fantastisch om even naar mijn kindje te luisteren! Ik en mijn man liggen vaak te luisteren.
Ik ben nu 22 wk zwanger van ons eerste kindje, maar hoorde het hartje voor het eerst kloppen toen ik ongeveer 13 weken was. Je hoort ook het zwemmen van je kindje en andere geluidjes.
Heb mijn verloskundige verteld dat ik een angelsound heb, en ze vond het juist helemaal geen probleem.
Maar het is ieder voor zich! Ik geniet er elke keer van om mijn kindje te horen!!
 
Ik heb er geen en ik mis het niet. Ik sluit me ook wel een beetje bij Tanjo aan. Zodra je zover bent dat je het kindje kunt voelen, is dat ook geruststelling genoeg. Maar ja, af en toe hartje luisteren is natuurlijk ook leuk en genieten!
 
Hoi,

Ik heb er ook eentje, maar luister er zelden naar omdat de vk het afgeraden heeft, niet omdat je het hartje dan misschien niet kan vinden maar er is nooit echt goed onderzocht of het kwaad kan voor de baby!
Dus mijn advies; is hartstikke leuk maar doe het niet te vaak!!!
(heb er trouwens al meerdere over gehoord!)

Groetjes 1984Vlinder
 
De angelsound is erg leuk! Ik vind het geweldig! Durfde eerst ook niet zo goed dus heb gewacht tot ongeveer 16 weken, dan is het niet zo moeilijk meer om het hartje te vinden. Ik ga hem deze zwangerschap zeker weer gebruiken! Maar niet schrikken als je de hartslag even niet vind.. xx
 
Ik heb hem ook en het is hartstikke leuk. Opa's en oma's hebben ook mee geluisterd. Er staat bij de advertenties dat het geen kwaad kan qua straling voor je baby. Je moet ff zoeken maar als je goed laag zoekt vind je hem vaak wel. Wij luisteren ongeveer elke week en vinden hem altijd. Was ook bang voor stress als ik hem niet vind maar ben er erg rustig mee en we gebruiken hem echt als extratje vind het bezoek aan de vk en echo nog steeds spannend, desondanks ik het thuis ook kan horen.
Succes met beslissen.
 
Terug
Bovenaan