angelsound

Gister mijn angelsound (doptone) binnen gekregen was wel even nieuwschierig of ik het hartje kon vinden van mijn kleine wondertje.
Het was even zoeken maar jah hoor, ik had em. Wat een leuk ding zeg! Ik ben nu wel 13,5 week zwanger je kunt em gebruiken vanaf 12 weken maar wel een aanrader.

O wat leuk! Dan kan je gewoon af en toe zelf even luisteren, dat is wel heel leuk zeg!
Ik denk niet dat ik een ga aanschaffen, want we moeten een beetje op de centen letten.. maar wel super voor je dat je er een hebt!

Wij hebben hem te leen van zus, en zijn nu 10 week en 3 dagen, net geprobeerd en binnen een minuutje had ik et hartje gevonden.
Heerlijk! Kunnen we straks weer heerlijk om slapen :D

Super leuk :D
Wou dat ik het ook kon, maar mij buik is een beetje te gevoelig en hard.
De verloskundige kwam er al moeilijk doorheen met die doptone en daarna ging het pijn doen toen ze erop drukte. De echo was ook al een ramp voor mij.

Ik had namelijk voor de zwangerschap al een heel gevoelige buik, waardoor ik sowieso niet op mijn buik kon slapen, omdat ik dan buikpijn kreeg en ervan wakker werd. En van kou span ik die buikspieren aan zonder dat ik ze zelf kan ontspannen. (ik heb het altijd koud, behalve in de hittegolf/erg warme zomer) Dus heb eigenlijk altijd een harde buik en dat is nu erg lastig met die baby erbij.

Terug
Bovenaan