Angelsound

Tamaraluijten

New member
Zat op internet te kijken. En ik kwam op een site terecht. Waar je al voor 30 euro een apparaatje kan kopen om het hartje van je baby te luisteren. Dit kan al vanaf 10-12 weken. Ik denk dat ik er 1 ga bestellen. Is wel leuk. En gerust stellend om over paar weken steeds het hartje te kunnen horen.
Werkt met geluidsgolven.
Iemad ervaring hier mee?
 
Ik zal het afraden. Als de kleine net anders ligt en je niet meteen het hartslag kan horen, kan je juist in paniek raken. En volgens mij zijn die geluidsgolven ook niet goed als je het te vaak gebruikt, maar dat weet ik niet zeker.

Ik zal er nog nerveuzer van worden ;-)
Dan maar wachten op een afspraak bij de vk
 
Niet doen! Het word sterk afgeraden hier door de Vk!! Je kan vaak het hartje niet vinden en dit zorgt alleen maar voor paniek! En dat is en voor de Vk niet fijn als jij bezorgd bent en ook voor jezelf slecht om stress te hebben! Ik zou het niet doen als ik jou was!

Snap natuurlijk dat het heel aanlokkelijk is en wil je niet teleurstellen! Hopelijk heb je hier wat aan ondanks dat het niet positief is!
 
Ik heb bij mn eerste zw ook een doppler gehad,konden het hartje vanaf ong 16 weken horen.
een paar keer erg leuk maar idd kan ook een hoop stress opleveren!.

laat het deze keer achterwege!
 
Heyy

Dat is iets waar ik zelf ook niet aan zou beginnen.. lijkt mij helemaal niks.. mijn vk zei ook dat je voor de 12 weken ook niet zo een apparaat kan gebruiken, beetje lastig uitleggen, maar ze zei iets over de snelheid.. wat er dan nu in je buik gebeurd hoor je met dat ding veel later en trager of zoiets..

Liefs
 
Hoi,
Even inbreken, ik ben een dec.mama
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik de angelsound veel gebruikt.
Heel leuk om naar het hartje te luisteren.
Het is mij bijna nooit gebeurt dat ik de hartslag niet hoorde.
En ik had een enorm beweeglijk kind.
Dus ik was niet snel ongerust.
Als ik niks hoorde dan voelde ik wel wat.
Succes met je keuze
 
Hoi Tamara,

Ik heb er geen ervaring mee, maar je moet er zelf achter staan denk ik.

Ja, ik woon in schiedam centrum, erg dichtbij de winkels. In welke buurt woon jij dan?

Liefs Mariska
 
Woudhoek woon ik.
Maar het lijkt nij erg leuk. Ivm geluidsgolven moet je het alleen niet te vaak doen. Max 1 keer per dag.
Maar hoor om me heen veel leuke dingen erover.
Maar ik wacht tot ik twaalf weken ben en zekerheid heb dan schaf ik er 1 aan.
 
Terug
Bovenaan