angelsounds

Ik lees af en toe over Angelsounds.
Werkt dit echt goed?
Was gisteren bij de verloskundige en daar hoorde ik de baby heel erg schoppen toen ze naar t hartje wilde luisteren. We moesten wel lachen. Het lijkt me wel leuk om dit thuis ook te kunnen horen. Maar ik vraag me af of de Angelsounds net zo goed werkt als de Doppler van.de verloskundige.

Liefs Monica

hoi moon7.
ik heb zelf een angelsound en ik vind hem geweldig
je hoort idd ook de baby bewegen en trappelen en het hartje vind het altijd fijn als ik weer even kan luisteren

Hai Monica,

Er zijn heel veel verschillende ervaringen met de Angelsound. Als je gaat zoeken op internet dan lees je ook heel veel verschillende reacties. Het zou (zeg niet dat het zo is) bij langdurig gebruik schadelijk kunnen zijn. Maar waar het vaak om draait is, dat je niet altijd het hartje kunt horen en het is natuurlijk niet de bedoeling dat je thuis gaat zitten stressen als je het hartje niet hoort of kunt vinden.

Soms lees ik ook bij meiden dat ze het juist helemaal te gek vinden en het juist heel geruststellend vinden.
Ik denk overigens niet dat het dezelfde kwaliteit heeft als de aparatuur bij de verloskundige. (nog al groot prijs verschil...... medisch of te koop op internet)

Succes met het maken van je keuze!

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

Hoihoi!~
Ik ben er echt veslaafd aan, je hoort echt zo duidelijk het hartje,..ook het verschil tussen hart en bloedvaten, dat heeft de verloskundige me uitgelegd.
Ik heb ergends gelezen dat de angelsound dus gewoon een soort stethoscoop is als bij de dokter, dus niet schadelijk, wel over een ander soort dopetone...maar heb mezelf daar niet in verdiept.De kids willen elke dag wel een keertje luisteren!!!Ik zou zeggen lekker kopen, het is geweldig, maar wel een beetje olie op je buik smeren, want dat was mij niet verteld hahahahadus hoorde een hele tijd niks!!!Met een tweeling lijkt het me wat lastiger, bedoel je heb 2 hartslagen dan,...dan raak je volgends mij een beeetje in de war:)
Succes!Liefs Nance

Ik heb er ook 1 maar dan van alecto. Stonden eerst hele goede verhalen over maar ik ben nu bijna 8 maanden en heb hem laatst pas voor het eerst gevonden. En soms lukt het me nog niet. En ik word er gelukkig niet onzeker van omdat ik hem continue voel schoppen. Maar heb ook iemand om me heen gehad die had een angelsound en die luisterde ook wel eens en kon hem een keertje niet vinden. En zij belde savonds laat verloskundige in paniek en die kwam langs en bleek er helemaal niks aan de hand te zijn.

Dus zou wel voorzichtig zijn ermee hoor!
Maar als je het hartje vinden kan is het wel heel leuk om naar te luisteren.

Terug
Bovenaan