Angst en onzekerheid

Ben nu 12.5 week zwanger er zit 4 weken tussen voor ik weer naar verloskundige moet dat vin dik lamg duren.. blijf heel erg demken wat als het fout is en ik er niks van merk?wil zo graag genieten van de zwAngerschap maar ben erg onzeker.. op de laatste echo was alles primA.. kleine was druk aan het bewegen al! Waarom toch die onzekerheid steeds .. kunnen het de hormonen zijn ?

Hoi,

het is heel erg normaal dat je onzeker bent. Ik denk dat veel zwangere vrouwen dit zo ervaren, na mate de tijd verstreken is ga je wat losser komen en je wat verzekerder voelen. Een zwangerschap is natuurlijk een erg spannende tijd en denk dat dit gevoel nooit echt helemaal weg zal gaan. Wat ik destijds had gedaan met 12 weken, was me eigen doppler kopen.. zodat ik voor mezelf af en toe naar het hartje kon luisteren. Niet echt omdat ik onzeker was of alles nog goed ging, maar meer ook omdat het leuk is voor jezelf om te horen..

groetjes,

cat

Erg he die onzekerheid. Bij mij is het gelukkig weg na de termijnecho en ben nu 13wk zwanger. Als alles verder goed gaat en je niet hebt gekozen voor de combinatietest krijg je pas weer een echo met 20wk.. Bij de controles luistert de VK verder alleen naar het hartje maar je krijgt voorlopig geen echo meer! Als je zekerheid wilt dan kun je zo rond de 15 weken nog een pretecho boeken. Schijnen ook de leukste echo's te zijn dus dat is weer mooi meegenomen toch?

Terug
Bovenaan