Angst HA

A

Anoniem

Guest
Nou het is nu half vijf in de ochtend en ik heb nog steeds niet geslapen.. Morgen gaan we voor de tweede keer naar de HA. We zijn nu in ronde 15 en nog steeds niks.. Mijn vriend is al getest en daar was alles prima in orde mee.. Vraag is dus ligt het aan mij en waar ligt het dan aan mij en wat staat me allemaal te wachten..

Ik maak me erg druk en voel me onzeker, mijn vriend ligt uiteraard heerlijk te knorren.. Misschien niet eerlijk maar ik kan daar best chago van worden.. Waarom kan hij het zo makkelijk van zich afzetten en ik niet..

Heeft iemand van jullie ervaringen met de mmm en kan mij een beetje wijzer maken wat me allemaal te wachten staat??

Ik ga het nog een keer proberen om in slaap te komen hoewel het eigenlijk voor die twee uurtjes niet echt veel zin meer heeft..

Grz Phoebe

Hoi Phoebe,

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel even heel veel sterkte wensen!

Groetjes,

Jetteke

Hey Phoebe,

das grappig!
Zit net een berichtje te typen voor je in het andere topic en zie nu hier dit berichtje staan.

Vannacht dus niet lekker geslapen zie ik

Nou meid, ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid gaat krijgen!

Succes bij de HA vandaag

Greetzzz,
Ashley.

Hoi Phoebe,

Klote he! als het niet wil lukken.
wij zitten in ronde 17, voor ons eerste kindje, en iedere maand is die teleurstelling er weer. wij zitten sinds 2 maanden in de MMM. Bij man was het goed maar niet super, beetje langzaam maar wel genoeg zaadjes.
ik heb ook alle onderzoeken achter de rug.
de onderzoeken zijn natuurlijk echt niet leuk, maar aan de inwendige onderzoeken wen je wel een beetje, je kan je op den duur wel wat beter ontspannen, als dat lukt is het veel minder pijnlijk.
en je weet waar je het voor doet.
je moet toch proberen om het een beetje over je heen te laten komen, je niet van te voren druk gaan zitten maken.