Angst HA

A

Anoniem

Guest
Nou het is nu half vijf in de ochtend en ik heb nog steeds niet geslapen.. Morgen gaan we voor de tweede keer naar de HA. We zijn nu in ronde 15 en nog steeds niks.. Mijn vriend is al getest en daar was alles prima in orde mee.. Vraag is dus ligt het aan mij en waar ligt het dan aan mij en wat staat me allemaal te wachten..

Ik maak me erg druk en voel me onzeker, mijn vriend ligt uiteraard heerlijk te knorren.. Misschien niet eerlijk maar ik kan daar best chago van worden.. Waarom kan hij het zo makkelijk van zich afzetten en ik niet..

Heeft iemand van jullie ervaringen met de mmm en kan mij een beetje wijzer maken wat me allemaal te wachten staat??

Ik ga het nog een keer proberen om in slaap te komen hoewel het eigenlijk voor die twee uurtjes niet echt veel zin meer heeft..

Grz Phoebe

Hoi Phoebe,

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel even heel veel sterkte wensen!

Groetjes,

Jetteke

Hey Phoebe,

das grappig!
Zit net een berichtje te typen voor je in het andere topic en zie nu hier dit berichtje staan.

Vannacht dus niet lekker geslapen zie ik

Nou meid, ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid gaat krijgen!

Succes bij de HA vandaag

Greetzzz,
Ashley.

Hoi Phoebe,

Klote he! als het niet wil lukken.
wij zitten in ronde 17, voor ons eerste kindje, en iedere maand is die teleurstelling er weer. wij zitten sinds 2 maanden in de MMM. Bij man was het goed maar niet super, beetje langzaam maar wel genoeg zaadjes.
ik heb ook alle onderzoeken achter de rug.
de onderzoeken zijn natuurlijk echt niet leuk, maar aan de inwendige onderzoeken wen je wel een beetje, je kan je op den duur wel wat beter ontspannen, als dat lukt is het veel minder pijnlijk.
en je weet waar je het voor doet.
je moet toch proberen om het een beetje over je heen te laten komen, je niet van te voren druk gaan zitten maken.
Mijn man lijkt het ook makkelijker te hebben, maar die probeert me denk ik op zijn manier met beide benen op de grond te houden, maar wanneer de RD zich gemeld hebben merk ik aan hem ook dat ie heel erg verdrietig is.

als je vragen hebt over bepaalde onderzoeken, kun je op te forum "als het langer duurt" alles vragen, daar zijn veel vrouwen die een stapje verder zijn en je alles kunnen vertellen wat je wilt weten.

liefs Saarj

Hoi allemaal,

Nou vannach uiteindelijk maar 20 minuten geslapen.. Ben naar de HA geweest en heb 18 mei een afspraak met de gyni.. Eerst was het 11 mei maar ik heb 9 mei mijn nod dus mocht die komen dan heeft die afspraak weinig zin omdat ze dan ook gelijk inwendig onderzoek en een echo willen doen. Voor de rest dank jullie voor jullie steun en ik moet het maar over me heen laten komen.. Denk dat ik zodra de afspraak dichterbij komt ik wel weer zenuwachtig wordt en weer onzeker..Nou ik hou jullie op de hoogte..

Grz Phoebe

Hoi Phoebe,

Mijn naam is Belle, wij zijn al 3 jaartjes bezig voor ons eerste wondertje. En ik kan je wel eea vertellen over de MMM. Bij je eerste bezoek aan de Gyn worden er een aantal vragen gestelt en wordt er een inwendig onderzoek gedaan/echo. Dat is opzich niet pijnlijk , het gebeurt met een staaf met condoompje en glijmiddel. Heb nu zo vaak een echo gehad   en merk wel dat ene of de andere gyn wel een verschil is. Als jij aangeeft dat je er tegenop ziet zullen ze vast heel voorzichtig zijn.

Verder gebeurde er nog niet zoveel en moest ik tempen en werd er op 2 dagen in de cyclus bloedgeprikt (om te kijken of je wel een eisprong hebt).
Ik denk dat je zo wel even genoeg info hebt, mocht je nog meer willen weten kun je dat altijd vragen, je hebt op het forum "als het langer duurt" meer kans op reacties van meiden die ook al wat langer bezig zijn.

Ik hoop voor je dat je niet de MMM inhoeft.

groetjes Belle

Terug
Bovenaan