Angst voor curretage

<p>Lieve Dames,</p><p>1juli heb ik te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte met 7w. </p><p>Ik wil het graag natuurlijk laten afkomen, maar bijna 3 weken verder alleen wat krampjes en wat bloed met afvegen. Er gebeurd niks. Ik heb afgelopen di de VK gebeld en zei gaf aan dat mijn lichaam wel "aan stalte" maakte om het af te laten komen. En ze stelde acupunctuur voer. Ik vond het geen gek idee en heb het geprobeerd. Hierna zijn de krampen wel heviger geworden en ook wat meer bloedverlies maar nog steeds geen maandverband nodig. Ik heb komende dinsdag weer een afspraak voor acupunctuur, dan kan ik nog een week wachten en anders wordt het echt naar de GYN. </p><p>Omdat het natuurlijk niet veel doet verwacht de gyn dat de pillen ook niet zullen werken en er dus voor een curretage gekozen wordt.</p><p>Een curretage wil ik absoluut niet. Ik ben om te beginnen een controlfreak, bij alle ok's wat ik heb gehad, heb ik het vreselijk moeilijk gehad, ook vanwege vele fouten in t zkh. Mijn angst wordt maar groter en groter, S'avonds moet ik gewoon altijd huilen van de angst en verdriet. Ik zit er mentaal ook doorheen. Moet mij bij elkaar rapen om iets voor elkaar te krijgen of te gaan werken.</p><p>Dit is mk 3 de andere 2 keren is het na een paar dagen natuurlijk afgekomen..</p><p>Liefs..</p><p> </p>

Wat vreselijk dat je weer een miskraam hebt..  Echt een nare periode en al helemaal als het zo slepend is en het vruchtje niet los laat.
Ik ben in januari een drieling verloren met 10 weken. Ik koos voor pillen, maar dat is juist helemaal niet goed gegaan waardoor ik 2 weken later met spoed gecurreteerd werd. Als ik opnieuw moest kiezen koos ik meteen voor een curretage na de horror van de pillen. Ik was ook erg gespannen voorafgaand en wilde het absoluut niet. Heb 6 uur lang in dat ziekenhuisbed zitten huilen. Toen het er op zat viel het 100% mee doordat ik volledige narcose kreeg, en het dus echt afgerond was zonder dat ik nog iets van de ellende mee kreeg. Ben daarna ook snel herstelt, zowel lichamelijk als emotioneel. Succes de komende tijd

Wat vreselijk dat je weer een miskraam hebt..  Echt een nare periode en al helemaal als het zo slepend is en het vruchtje niet los laat.
Ik ben in januari een drieling verloren met 10 weken. Ik koos voor pillen, maar dat is juist helemaal niet goed gegaan waardoor ik 2 weken later met spoed gecurreteerd werd. Als ik opnieuw moest kiezen koos ik meteen voor een curretage na de horror van de pillen. Ik was ook erg gespannen voorafgaand en wilde het absoluut niet. Heb 6 uur lang in dat ziekenhuisbed zitten huilen. Toen het er op zat viel het 100% mee doordat ik volledige narcose kreeg, en het dus echt afgerond was zonder dat ik nog iets van de ellende mee kreeg. Ben daarna ook snel herstelt, zowel lichamelijk als emotioneel. Succes de komende tijd

Bij ons zijn ontzettend veel fouten gemaakt door het ziekenhuis zelfs 2,5 jaar geleden een aangezichtsverlamming gekregen omdat ze me veel te lang met een zwangerschaps vergiftiging hebben laten lopen!
Afgelopen december heb ik moeten bevallen van een levenloosmeisje (precies 13 wkeen) maar cureteren was ik te ver voor.
Daarna twijfelde ze direct of ze moest en curriteren maar hebben ze toch niet gedaan de natuur zou de resten placenta er wel uit werken. Tot ik veel te veel bloed verloor en uiteindelijk met spoed gecurreteerd ben. 
Ik vond de curretage zelf wel heel erg mee vallen niet pijnlijk ofzo alleen geestelijk was het ontzettend zwaar wij woonde bij mijn ouders zaten midden in de verbouwing ons zoontje van 2 rende rond en een levenloos meisje op de wereld moeten zetten. Maar ik persoonlijk vond het lichamelijk echt mee vallen en het bloed verlies was bij mij zo goed gelijk weg.
Een kleine 4 maanden later was ik opnieuw zwanger ben nu 13 weken zwanger van ons regenboog kindje ?
Ik wens je heel veel sterkte en probeer hoop te houden ik snap echt dat je dat nu niet zo ziet. Dikke knuffel voor jou 

Ik heb vorig jaar ook een miskraam doorgemaakt, kwamen er 3-4 weken later pas achter dat al zolang het hartje niet meer klopte. 
Dikke week later heeft miskraam natuurlijk doorgezet, geen medische dingen ondernomen.
Het kan dus wel lang duren, voor mijn geluk dat ik 1 week bewust er mee bezig was dat het niet goed zat...
Hoop dat het voor jou snel voorbij is!!

Terug
Bovenaan