<p>Lieve Dames,</p><p>1juli heb ik te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte met 7w. </p><p>Ik wil het graag natuurlijk laten afkomen, maar bijna 3 weken verder alleen wat krampjes en wat bloed met afvegen. Er gebeurd niks. Ik heb afgelopen di de VK gebeld en zei gaf aan dat mijn lichaam wel "aan stalte" maakte om het af te laten komen. En ze stelde acupunctuur voer. Ik vond het geen gek idee en heb het geprobeerd. Hierna zijn de krampen wel heviger geworden en ook wat meer bloedverlies maar nog steeds geen maandverband nodig. Ik heb komende dinsdag weer een afspraak voor acupunctuur, dan kan ik nog een week wachten en anders wordt het echt naar de GYN. </p><p>Omdat het natuurlijk niet veel doet verwacht de gyn dat de pillen ook niet zullen werken en er dus voor een curretage gekozen wordt.</p><p>Een curretage wil ik absoluut niet. Ik ben om te beginnen een controlfreak, bij alle ok's wat ik heb gehad, heb ik het vreselijk moeilijk gehad, ook vanwege vele fouten in t zkh. Mijn angst wordt maar groter en groter, S'avonds moet ik gewoon altijd huilen van de angst en verdriet. Ik zit er mentaal ook doorheen. Moet mij bij elkaar rapen om iets voor elkaar te krijgen of te gaan werken.</p><p>Dit is mk 3 de andere 2 keren is het na een paar dagen natuurlijk afgekomen..</p><p>Liefs..</p><p> </p>