angst voor de bevalling

hebben jullie ook zon angst voor de bevalling?
ik heb de laatste keer best een groot kindje gehad (10 pond) en omdat hij zo breed was moest ik op het laatst op handen en voeten bevallen... brr heb er nu al angst voor? herkennen jullie dit?

Angst niet echt.dit word mn 3de bevalling,bij de 1ste was ik totaal niet bang.bij de 2de ook niet,maar de 2de moet nog een jaar worden en dan weet je toch de pijn nog iets beter te herinneren,moet wel zeggen nu ik beter weet hoe het voelt ik er toch wel meer tegenop ziet.maar valt nu nog mee,begin steeds meer te genieten,maar soms denk ik:hij moet er straks ook nog uit haha
liefs jootje

oj hier wel angst, ook al een topic over gehad wat ik nu anders wil
vorig jaar bevallen, 2,5 dag weeen, de voorweeen duurde nl al 2 dagen en was elke 5 minuten en net zo pijnlijk als de persweeen.
vond de persweeen beter te doen want dan krijg je van je lichaam dat oergevoel en natuurlijke verdoving.

de hulp was ook niet echt al te best, werd avonds totaal niet serieus genomen in het ziekenhuis en naar huis gestuurd, met elke 5 minuten superpijnlijke voorweeen!
kon nog wel weken duren zeiden ze

ik hoop dat het voortraject dit keer beter gaat, de zwangerschap is ook heel anders
moet zeggen dat het persgedeelte heel vlot ging, 3x en tadaa

groetjes sabine

Terug
Bovenaan