angst voor de tandarts....

A

Anoniem

Guest
Misschien een hele rare vraag............. Maar heeft er hier ook
iemand angst voor de tandarts? Mij is zojuist een stuk van een kies
afgebroken, en moet dus eigenlijk mijn t tandarts bellen,................
dames ik durf dus echt niet!! Ben 'n tijdje terug geweest en toen kreeg
ik een vervanger, die heeft toen tandsteen verwijderd, en is in mijn
vel tercht gekomen. Toen was het bij mij verkeken. Ook heb ik een
verstandskies die getrooken moet worden, dus nu is het echt menis, denk
ik. De meeste angst heb ik voor de spuitjes in mijn mond, heb ik nog
nooit gehad, maar het lijkt me zo eng. Wilde het geoon even kwijt, en
hoop dat ik niet de enige ben. Groetjes Wendy

Hier ook hoor! Ik HAAT de tandarts. En ben er ook al zeker 15 jaar niet meer geweest. gelukkig heb ik nergens last van en ik hoop dat dat zo blijft, want er zit een verstandskies aan te komen.
Verder kan ik je ook niet echt opbeuren.

Sterkte!

Ik weet dat ik moet bellen, maar mijn man is er vandag de hele dag niet, en zie dit zowieso niet zitten om erheen te gaan met 3 kids, want ik vrees dat dit niet leuk gaat worden. Mijn man heeft eerlijk gezegd hetzelfde als ik.............wat 'n helden zijn wij, haha. Volgende week gaan we op vakntie dus ik moet!!! Ik denk de hele tijd hoe erg kan het zijn, maar voor mij heel erg. Je hebt het wel goed volgehouden om zolang niet te gaan, ik dacht dat ik al erg was..... Groetjes Wendy

Hoi,

Een vriendin van mij is naar zo'n speciale in 'ik ben bang voor de tandarts'-tandarts gegaan. Werkte echt super! Ik weet niet in hoeverre het allemaal vergoed wordt enzo, en of er eentje bij je in de buurt zit, maar na een avontuurtje bij zo'n ouderwetse tandenbeul kan ik me voorstellen dat je even met fluwelen handschoenen aangepakt wil worden.

Sterkte!!!

KT

Nou, ik heb met lood in mijn schoenen en knikkende kniën net gebeld,
naar een andere tandarts, hij werkt veel met angstige mensen, en heb
voor morgen 12.15 uur een afspraak. Ik hoop echt dat het meevalt. Mijn
maag draait al bij de gedachte Wat een bangerik ben ik eigenlijk...........Bedankt voor jullie lieve reacties Wendy

Ik weet precies hoe je je voelt!!
Ik ben ook echt een schijterd!!
Alle 4 mijn verstandkiezen zijn tijdens de zwangerschap door gekomen (ik dacht dat elke zwangerschap juist een tand kosten????
Ze zullen er waarschijnlijk alle 4 uitmoeten!
De tandarts vraagt mij altijd voor ik ga zitten: ergens last van?
Onee hoor antwoord ik dan maar snel in de hoop dat ze ook niks vind.
Maar ja als er echt iets afgebroken is ontkom je er niet aan (niet echt opbeurend hè,sorry)
Ik zal wel voor je duimen dat het meevalt!
Laat je het morgen even weten?
Succes!!!

Groetjes Mikkie.

quote: mama van nog 2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 14:06:56'));

Nou, ik heb met lood in mijn schoenen en knikkende kniën net gebeld, naar een andere tandarts, hij werkt veel met angstige mensen, en heb voor morgen 12.15 uur een afspraak. Ik hoop echt dat het meevalt. Mijn maag draait al bij de gedachte Wat een bangerik ben ik eigenlijk...........Bedankt voor jullie lieve reacties Wendy

Dan ben je iig een grotere held dan ik  Mijn kies is een week of 4 geleden afgebroken... en ik durf ook niet

Groetjes Debby mv B'Elanna

Jeetje!!! d8 al dat ik een mietje was!!! Ik heb in augustus een afspraak voor controle!!! 2 verstandskiezen groeien helemaal scheef dus die moeten eruit!!! hep al 2x afgebeld..... HELLUP!!!! Ik ga bijna liever nog een x bevallen!!!    

Terug
Bovenaan