Angst voor thuisbevallingen

Zover ik weet is er op het moment helemaal geen enkele reden waarom je niet gewoon in het ziekenhuis zou kunnen bevallen als je dit graag zou willen. Tijdens Corona gaat dit ook allemaal normaal door en zijn ze extra voorzichtig.
ik kan me wel voorstellen dat er op het moment thuisbevallingen meer aangeprezen worden, de keuze blijft altijd bij jou. Het is misschien wel verstandig om deze angst met je verloskundige te bespreken. 

zelf heb ik een thuisbevalling gedaan en vond dit echt super fijn, hard werken (dat is het overal) wil het nu weer het liefste thuis doen.
Succes ?
 
 
Je kunt gewoon in het ziekenhuis bevallen hoor als je dat graag wilt. Er mag volgens mij alleen geen bezoek komen als je bevallen bent. Bespreek je angst met de verloskundige. 
 
Je kan gewoon in het ziekenhuis bevallen hoor! Dus zou je daar niet te druk om maken, als Corona de reden is. Ik ben juist bang dat ik thuis moet bevallen omdat er te weinig tijd is om naar het ziekenhuis te gaan.. het is voor ons 20 minuten rijden. Bij me vorige bevalling ging alles zo snel, we waren net optijd in het ziekenhuis. Tweede bevalling schijnt  nog sneller te gaan..
Maar me schoonzus is toevallig een aantal weken geleden (bewust) thuis bevallen  en zij vond dit heel prettig. Ik zelf moet er niet aan denken haha liever in het ziekenhuis met alles bij de hand.
 
Terug
Bovenaan