angst

hoi hoi dames ik heb iemand op me werk een man natuurlijk ik wil heeeeel graag kinderen maar die collega is precies het tegenovergestelde en we hebben er echt discussies over maar dat maakt mij onzeker niet dat ik ze niet wil nemen want ik wil ze wel maar ik heb al een beetje van o god hoe ga ik dat doen,maar denk bij mezelf ik zie het wel ,hij zegt steeds wat is nou het voordeel van kinderen nemen ze kosten alleen maar maar ik vindt gewoon dat je er een hoop voor terug krijgt maar hij makt mij wel bang voor o als ik straks een kleintje krijg hoemoet dat dan maar ja ik moet er maling aan hebben dat wou ik even kwijt gr manuela

hoi manuela

iedereen is bang om aan kinderen te beginnen en vooral als het eenmaal zover is als je echt zwanger bent , alleen ik denk dat je er dan nog niet echt aan toe bent maar misschien later wel ik weet niet hoe oud je bent maar als je nog jong bent kan je er nog goed over na denken op je gemakje, het komt vanzelf wel en je moet ook een beetje aan het idee wennen misschien maar laat je niet van de wijs brengen door een collega want hij is jou niet en jij bent hem niet en als jij het wel wilt moet hij je niet bang maken want het is niet eng of wat dan ook maar het mooiste wat er is! alleen je moet wel echt zeker weten dat je het wilt voor je er aan begint! ik wens je veel succes en ook voor jou breekt er ooit de mooiste tijd van je leven aan als je zwanger wordt!!!!!

Hoi Manuela,

Het feit alleen al dat je eraan denkt om kinderen te krijgen is een daad vol liefde. Die gozer op je werk beschikt waarschijnlijk niet aan het de nodige porties `naastenliefde', want kinderen krijgen is absoluut geen egoïstische zaak. Moet je eens nagaan wie je (naast jezelf natuurlijk) een plezier doet met gezinsuitbreiding.

Terug
Bovenaan