angst

dag meiden,hebben jullie ook wel eens last van die onzekerheid,ik ben wel is bang dat ik geen kinderen kan krijgen,en ik ben net 5maanden bezig[wat niet lang is]vanaf het moment dat ik gestopt ben heb ik een regelamtig cyclus altijd optijd en netjes 28 dagen,maar toch heb ik wel eens die angst,terwijl ik eigelijk deze maand echt goed geklust heb.me vriend is een paar keer geopereerd,en komden we niet veel doen,de afgelopen 4 maanden terug,dus eigelijk heb ik niks te klagen.wou dit even kwijt gr manuela
 
Heel bekend klinkt dit verhaal! Zelf ben ik er ook wel s van overtuigd dat t mij nooit zal kunnen lukken, mijn vriend is al eens een 1,5 jaar "bezig " geweest met zijn ex...zonder resultaat (zij heeft wel van een ander binnen no time kids) En elek maand heb ik wel zoveel klachten..maar zonder resultaat..die klachten staan mij ook best tegen, vind t best zwaar worden zo! (ben echt wel 2 weken in de maand ziek, moet dan haast alles opzij zetten! Maarre..wees niet te snel getreurd..er zijn mensen die veel langer dan ons bezig zijn...en vaak nog een kans krijegn ook!
Good luck to you!
 
Hoi Manuela,
Daar ben ik ook wel eens bang voor hoor.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!
Een kennis van mij kon niet zwanger raken omdat zij verklevingen heeft gehad. Zij heeft wel 20x ivf gehad en niks sloeg bij haar aan.
7 jaar terug had ze alles opgegeven en nu op haar 39 jaar toch op de natuurlijke manier nog zwanger geraakt. Ze heeft een wolk van een zoon gekregen!!!!!!
Zo zie je maar er is altijd nog hoop!!!!!
Maar ik hoop dat dit niet bij ons gaat gebeuren hoor.
Ik zal voor je duimen.
groetjes Cindy.
 
Ik denk dat die angst heel normaal is, ik heb het in elk geval ook! Wij zijn sinds februari bezig en tot nu toe zonder resultaat. Ik kan mezelf af en toe gek maken met het idee dat we misschien geen kinderen kunnen krijgen. Mijn vriend is gelukkig een stuk nuchterder en weet het allemaal wat beter te relativeren. Maar ik denk dat die angst bij mij pas over is, als ik zwanger wordt.
Heel veel succes!!
 
Ook ik heb die angst. Ik heb dan wel al een dochter maar het idee dat zij nooit zal weten hoe het is om een broertje of zusje te hebben zou ik zo erg vinden.
En m'n wens voor een tweede kindje is zo enorm groot.

Nou veel sterkte allemaal
Veel liefs
Brenda
 
Terug
Bovenaan