Angst

<p>Hoop dat hier iemand me begrijpt.</p><p>In April 2014 werd ik de eerste keer zwanger, helemaal blij maar het ging helaas fout met 20 weken. Een zeldzame ziekten. Verschrikkelijk maar gelukkig hadden we hoop en het was gewoon pech. </p><p>Na 3 maanden was ik weer zwanger en na 12 weken gingen we toch proberen genieten. Ons lief zoontje is gezond dat is het belangrijkste.</p><p>Nadat ik stopten met borstvoeding was ik binnen 3 maanden wrer zwanger (vorig jaar in September) bij 6 weken zagen we het hartje kloppen tot 8 weken maar het babytje groeiden niet ookal klopten het hartje wel 2 weken lang. Toen toch een miskraam.</p><p> </p><p>Na 3 maanden nu weer zwanger. Stiekem en zonder te dromen ben ik zooooo blij. Maar ben nog nooit zo bang geweest. Was vorige week erg misselijk nu vooral buiksteekjes en af en toe misselijk. Heel emotioneel. Heb een afspraak gemaakt als il 7+2 dagen zal zijn. (Niet eerder anders ga ik denk ik alleen maar twijfelen als het nog niet goed zichtbaar Is) Probeer postief te denken en aan anderen dingen maar trek dit bijna niet. Ben zo bang op weer slecht nieuws. Om in die stoel te gaan liggen en te zien dat het weer niet oke is. Echt heel moeilijk dit. </p><p>Wat denken jullie ervan en heeft iemand ervaring met zoiets</p>

Ik snap je helemaal, ik heb zelf niet in deze situatie gezeten maar afgelopen week te horen gekregen dat een kennis van ons en miskraam heeft gehad met 10 weken. Ik zelf liep 2 weken op haar voor en was te gestresst om nog 2 weken te wachten op onze volgende echo. Dit heb ik dan ook niet gedaan en ben gelijk maandag naar de verloskundige geweest, alles was gelukkig goed maar dat soort situaties maken je wel heel erg onzeker.
Als je het echt niet aankan kun je ook proberen om 6w + 3 naar de verloskundige te gaan. Als je geluk hebt zou je het hartje al kunnen zien. Verder is het echt afwachten, heel veel succes!

Hoi hoi,
Ik heb geen ervaringen net als jou, maar wel 1 miskraam gehad en daarna meteen weer zwanger toen was ik ook zo bang. Je angst is volkomen normaal, vind het niet gek na wat je allemaal mee hebt gemaakt. En waarschijnlijk zal iedereen het zeggen, maar probeer toch te genieten meid. Het is ook goed gegaan bij je, dus probeer daar aante denken. Heel veel succes en ik ga voor je duimen dat alles helemaal goed gaat en jullie over al die maanden jullie kindje kunnen knuffelen. Groetjes

Hoi Nina.
Ik snap je gevoel. Heb augustus ook een miskraam gehad met 8+4 na ook de hartslag gezien te hebben.

Daarna snel weer zwanger. Nu 14+6. Tot nu toe alleen maar bang geweest en probeer wel te genieten maar is soms echt eng.
Positieve hoop voor je ?

Even een update
Afgelopen Maandag bloedverlies gehad (5+5) een echo gehad waar alleen het vruchtzakje te zien was. Werd me voorgeschreven om 2 keer bloed te prikken op Dinsdag en Donderdag en te zien of de waarde zouden stijgen. De eerste is 23000 ! Vandaag nog een echo met 6 weken maar nog steeds niks te zien. Moeten nu tot morgen avond wachten op de 2e beta.
Ben zo misselijk moe verdrietig bang.. Niet te doen dit..

Terug
Bovenaan