<p>Hoop dat hier iemand me begrijpt.</p><p>In April 2014 werd ik de eerste keer zwanger, helemaal blij maar het ging helaas fout met 20 weken. Een zeldzame ziekten. Verschrikkelijk maar gelukkig hadden we hoop en het was gewoon pech. </p><p>Na 3 maanden was ik weer zwanger en na 12 weken gingen we toch proberen genieten. Ons lief zoontje is gezond dat is het belangrijkste.</p><p>Nadat ik stopten met borstvoeding was ik binnen 3 maanden wrer zwanger (vorig jaar in September) bij 6 weken zagen we het hartje kloppen tot 8 weken maar het babytje groeiden niet ookal klopten het hartje wel 2 weken lang. Toen toch een miskraam.</p><p> </p><p>Na 3 maanden nu weer zwanger. Stiekem en zonder te dromen ben ik zooooo blij. Maar ben nog nooit zo bang geweest. Was vorige week erg misselijk nu vooral buiksteekjes en af en toe misselijk. Heel emotioneel. Heb een afspraak gemaakt als il 7+2 dagen zal zijn. (Niet eerder anders ga ik denk ik alleen maar twijfelen als het nog niet goed zichtbaar Is) Probeer postief te denken en aan anderen dingen maar trek dit bijna niet. Ben zo bang op weer slecht nieuws. Om in die stoel te gaan liggen en te zien dat het weer niet oke is. Echt heel moeilijk dit. </p><p>Wat denken jullie ervan en heeft iemand ervaring met zoiets</p>