Angst

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,
Een aantal weken volg ik al jullie verhalen en ik herken veel gevoelens. Ik ben een gelukkige moeder van een tweejarige peuter en altijd gedacht dat daar nog minimaal 1 bij zou komen. Tot een tijdje geleden ik te horen kreeg ( op oudjaarsdag 2003) dat ik een voorstadium van baarmoederhalskanker had. Ik ben toen geopereerd en zijn de 'slechte'cellen verwijderd. Als het goed is want je blijft nu nog 5 jaar onder controle totdat je volledig genezen wordt verklaard.
In overleg met de gyneacoloog mogen we proberen zwanger te worden. Maar a dat lukt dus niet en b dat betekent dat ik 1.5 jaar geen controle kan hebben omdat er als je zwanger bent en borstvoeding geeft geen uitstrijkjes gemaakt kunnen worden. En ik wil absoluut borstvoeding gaan geven omdat mijn zoontje nu astma en vele voedselallergieen heeft.
Sorry een heel lang en warrig verhaal, maar ik zie jullie allemaal lekker je hart uitstorten en daar had ik ook eens zin in!

Iedereen heel veel succes en ik zal jullie blijven volgen!

Jee meid, wat een keuze.
Zo zie je maar weer dat we ons leven niet kunnen plannen en inrichten zoals we zelf willen.

Goed van je dat je hier even je hart uitstort. Gewoon doen en blijven doen.
Succes en geniet vooral van je peuter.

Miep

hoi inge,
wat gek zeg, want toen ik zwanger was van mijn intussen ook 2 jaar oude peuter, toen had ik pap III a, en terwijl ik zwanger was, hebben ze gewoon een uitstrijkje genomen, al moet ik zeggen dat ik dat niet echt prettig vond. maar misschien is dat nu allemaal weer veranderd. Ik moet volgende maand ook weer voor een uitstrijkje.....terwijl ik nu dus zwanger probeeer en hoop te raken. Ik ga wel even voor de zekerheid vragen hoe dat zit. Ik weet wel dat mijn HA zei dat het gewoon kon en de artsen in het ziekenhuis hun twijfels hadden over de betrouwbaarheid.....ik wens je heel erg veel succes, veel liefs denise

Hoi Miep en Denise,
Wat ontzettend lief dat jullie gereageerd hebben. Soms 'snak' je gewoon naar een paar begrijpende woorden.
Nou de gyneacoloog heeft heel duidelijk gezegd dat het niet kan ( waarschijnlijk omdat het geen betrouwbaar beeld geeft). Maar hij zal mijn eventuele zwangerschap begeleiden en ik zal ook in het ziekenhuis moeten bevallen ( nou ja een luxe probleem dan ;-]
Maar denise is het geen idee om nu een uitstrijkje te laten maken nu je zeker weet dat je niet zwanger bent? Dan kan je weer een half jaar gerust 'klussen'.
Nogmaals meiden hartstikke bedankt en ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn!

ja ingee, je hebt helemaal gelijk, ik zie er altijd zo tegen op.
maar ja dit weekend weer flink geklust, dus er is weer een kans, dus ben te laat, als ik ongi word,hopelijk niet dan beloof ik mezelf dat ik meteen een afspraak ga maken. bedankt, ja af en toe heb je net dat even nodig dat iemand dat tegen je zegt. terwijl ik het in mijn achter hoofd natuurlijk ook wel weet.

Ik wil absoluut niet als een moeder overkomen;-]hoor!
Maar je hbet dus al meerdere uitstrijkjes gehad? Waren die wel beter dan pap 3a?

oh nee ingeee, zo zie ik dat ook niet hoor! Tis prima!
Ja verschillende uitstrijkjes,ik moet nu elk jaar voor controle komen, dus ook deze maand. Ze houden me zeg maar 5 jaar onder controle, meestal 3a en soms ook beter, maar ze zien wel een lichte irritatie, maar ze hoeven er gelukkig nog niks aan te doen! Liefs denise

Terug
Bovenaan