angst...

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Hebben jullie dat machteloze gevoel ook wel eens, dat je bang bent niet zwanger te kunnen worden?
Ik zit pas in ronde 5, maar af en toe heb ik van die angstige momenten waarop ik denk, misschien lukt het wel helemaal niet!
Vandaag op bezoek geweest bij familie en ons neefje is nu 5 maanden oud. Aan de andere kant van de familie zijn al 8 kindjes, dus ik weet goed hoe ik met kleintjes om moet gaan, de afgelopen 8 jaar heb ik veel kunnen oefenen. Nu krijg ik bij mijn mans familie constant complimentjes, dat een kindje me zo goed staat, en dat ik zo natuurlijk met zo'n kleintje omga. Hartstikke leuk natuurlijk, maar op de een of andere manier slaat dan de angst me om het hart, bang dat ik nooit gezegend ga worden met zo'n klein wordertje.
Het zit eigenlijk alleen maar in mijn hoofd, 5 rondes is nog niks, gewoon de moed erin houden.
Over twee weken is mijn NOD, wie weet, is het dan gewoon zover, maar misschien ook niet.

Groetjes Hanneke.

ps. Sorry, maar ik moest het gevoel gewoon even van me afschrijven, misschien herkent iemand zich hier wel in.

Lieve Hanneke,

Nog maar 2 weken geleden op moederdag werd ik ongi en had ik ook opeens ook zo'n enorme dip; ik wist het zeker: het zou nooit lukken. En ik ben al bijna 34 en ook al niet getrouwd, en ook geen groot huis. Ik was mezelf in een put aan het kletsen...

En nu, 2 weken later: ik ga trouwen (in september al!!) en nu denk ik er even niet aan, en juist nu heb ik na gisteren het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn.

Misschien ook niet, maar ik bedoel maar, in 2 weken kan alles er zo anders uit zien!!

Niet te veel piekeren dus, het gaat je vast lukken en anders kan de medische wereld ook nog heel veel!!
Ik zit in ronde 15 en jij??

Succes en kop op!

Martine(33)

Terug
Bovenaan