Angst

<p>Hallo, ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Maar heb veel angst voor een miskraam. Herkennen jullie deze angst in het begin van je zwangerschap? Vraag mij af of ik de enigste ben die dat heeft.   groetjes</p>

Dat herken ik wel ja. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik er, als een soort zelfbescherming, vanuit gegaan dat het mis zou gaan. Is gelukkig niet gebeurd! Maar pas na 12 weken mocht ik echt helemaal happy zijn van mezelf. 

Nee, maar iemand in mijn familie heeft het met 12 weken weg gehaald en ben daarom bang dat er iets gebeurd. Maar ik lees dat meerdere vrouwen daar last van hebben. De tijd tot de echo gaat nu ook onwijs langzaam.

Oh ja zo herkenbaar!! Kon pas echt optimaal genieten na de 12wk echo.. en zelfs daarna was ik weer onzeker omdat je dan tot de 16weken afspraak niks hoort en eigenlijk ook niks voelt. Mijn buik groeit ook niet echt dus behalve de misselijkheid had ik geen enkel teken van leven. Gelukkig deze week weer het hartje gehoord, blijft bijzonder en heel fijn! Maar onzekerheid blijft denk ik tot de bevalling en als ik mijn ouders moet geloven de eerste 18 jaar daarna ook haha 

Terug
Bovenaan