Angst

<p>Hoi hoi, Ik ben heel erg benieuwd wat de levensduur is van spermacellen ik lees op internet zoveel tegenstrijdige informatie. Vorige week zaterdag (28 augustus) heb ik een feestje gehad waarbij ik een aantal wijntjes gedronken heb. Het is heel slecht maar ik mis delen (niet veel maar details) van de avond. Ondanks dat ik zeker weet dat er niets gebeurd is blijft het knagen dat, omdat we al zo lang bezig zijn om zwanger te worden, het uitgerekend deze maand zou lukken ik ga twijfelen of niet iemand anders de vader is omdat ik kleine details mis. Ik was met bekenden daar en heb van niemand ook iets geks gehoord maar toch blijft het knagen. Mijn eisprong wordt gevolgd ivm pcos en zou normaliter zo rond dag 17 (op dag 9 nog geen groei) dus 14 dagen na het voorval moeten plaatsvinden. Mijn vraag is hoelang deze spermacellen kunnen overleven.</p><p> </p><p>Alvast bedankt </p><p> </p><p> </p>
 
Zaadcellen blijven 48 uur vruchtbaar, dus na die 14 dagen moet je wel goed zitten.

Maar ben je dan naakt naast iemand wakker geworden of was het wc hokje goed genoeg? Neem toch aan dat delen niet weten, nog wel iets van duidelijkheid geeft wat er dan eventueel gebeurd kan zijn waardoor je zwanger word
 
Ik mag toch hopen dat dit niet serieus is.. Dit is wel een heel vaag verhaal. Je kan je een paar wijntjes niks meer herinneren, weet zeker dat er niks gebeurt is maar toch denk je dat je misschien zwanger kunt zijn van een ander, 2 weken voor je ovulatie.
hoedan?! Ik geloof er ieder geval niks van je verhaal.
 
Terug
Bovenaan