angst

nu ik tien weken ben en moet wachten tot volgende week voor mijn eerste afspraak bij de verloskundige zit ik in één keer met angst van is het allemaal wel oke.Ik heb geen symtomen dat het niet zo is,maar toch. Omdat ik in mei bij de gynecoloog liep kreeg ik wel meteen een echo waar op was te zien dat ik zeker wel zwanger was en dat er iets zit,maat nog te vroeg om het hartje te zien.nu word de pijn in mijn borsten heel wat minder,en denk meteen van o jee ,wat nu.maar ik hoop dat ik niet de enige ben die dit heeft of heeft ervaren.dus hopen dat de week vlug om is zodat we dinsdag naar de verloskundige kunnen
 
hoi, ik herken je gevoel, had ik ook, maar moet zeggen ben nu bijna 29 wk en het blijft wel n beetje, ondanks dat ik t kind nu voel schoppen. maar mijn tip is toch probeer er gewoon van te genieten! gr fie
 
Hoi Hoi,

Ik snap wel wat je bedoelt; toen ik voor het eerst naar de gyn mocht voor een echo (10 weken) was ik eerst heel bang dat hij zou gaan zeggen: "nee hoor mevrouw, u bent helemaal niet zwanger, hoe komt u daar nu bij?" (alles was trouwens perfect) en toen we 2 weken later naar de vk gingen was ik ook ineens heel bang, ook mijn kwaaltjes waren afgenomen namelijk. Maar alles was weer goed.
Ben nu 32 weken zwanger en nog steeds is alles goed. Geniet ervan!

Liefs Mariska 2
 
Terug
Bovenaan