Angst

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Vannacht lag ik lekker te slapen niets aan de hand, ben er even uitgegaan om naar de wc te gaan, en ben toen weer gaan slapen. Alleen ging dat niet. Ik had ineens zo'n last van m'n onderbuik en het trok helemaal door naar m'n rug! Het deed echt pijn. Harde buik erbij extra last, heb een kwartier rondgelopen, gezeten niet wetend of het nou slecht ging met m'n kindje of niet. Na een kwartier was de ergste pijn weg, en de harde buik was ook over, voelde gelukkig m'n kindje weer bewegen, maar was toch wel erg bang dat er misschien wat mis was... Heeft iemand ook zoiets soortgelijks meegemaakt? Of moet ik toch de VK bellen omdat het niet helemaal goed zit..

Groetjes Claudia
23 wkn & 2 dgn 1e

hoi

ik heb dat ook gehad wat jij had alleen dan van half 12 tot 5 s nachts (en niet verloskundige gebeld,,stom he)maar bij mij kwam het omdat ik tegen nier bek ontsteking   aanzat ik weet niet of dat bij jou het geval is maar ik zou als ik jou was wel mn urine even nalaten kijken

sterkte groetjes reza

hoi reza8,

bedankt, ik zal vandaag wel even de VK bellen dan om het te vragen of de HA.

Groetjes Claudia

Ik heb m'n VK gebeld en die zei dat ik even langs de HA moest voor een urine test om te kijken of ik geen blaasonsteking heb. Dat was gelukkig niet het geval, nu moet ik vrijdag terug komen bij me arts en dan krijg ik een algehele controle of het niet iets anders kan zijn wat die last ineens veroorzaakte. M'n kindje loopt iig geen gevaar dus ik ben gerustgesteld!

Groetjes Claudia

Terug
Bovenaan