Ik had al eerder deze week een berichtje geschreven, dat ik dacht terug zwanger te zijn. Ik heb in september een miskraam gehad, en begin deze week een test gedaan met een heel licht tweede streepje. Maar enkele dagen later een clear bleu test gedaan en het is overduidelijk dat ik terug zwanger ben.
Maar ik ben zo angstig dat het weer fout gaat zijn, ik ben nu 5 weken en enkele dagen en ik voel bijna niets. Alleen 's morgens een beetje pijn in mijn borsten en voor de rest wel heel moe. Is het normaal dat ik zo weinig voel??? Ik maak me zorgen, ik moet sowieso nog enkele weken wachten vooraleer ik een echo krijg. Wie van jullie voelden ook bijna niets in begin van zwangerschap maar was het toch goed?
Bedankt voor jullie antwoorden
Groetjes en succes iedereen!
Maar ik ben zo angstig dat het weer fout gaat zijn, ik ben nu 5 weken en enkele dagen en ik voel bijna niets. Alleen 's morgens een beetje pijn in mijn borsten en voor de rest wel heel moe. Is het normaal dat ik zo weinig voel??? Ik maak me zorgen, ik moet sowieso nog enkele weken wachten vooraleer ik een echo krijg. Wie van jullie voelden ook bijna niets in begin van zwangerschap maar was het toch goed?
Bedankt voor jullie antwoorden
Groetjes en succes iedereen!