Angst

Ik had al eerder deze week een berichtje geschreven, dat ik dacht terug zwanger te zijn. Ik heb in september een miskraam gehad, en begin deze week een test gedaan met een heel licht tweede streepje. Maar enkele dagen later een clear bleu test gedaan en het is overduidelijk dat ik terug zwanger ben.
Maar ik ben zo angstig dat het weer fout gaat zijn, ik ben nu 5 weken en enkele dagen en ik voel bijna niets. Alleen 's morgens een beetje pijn in mijn borsten en voor de rest wel heel moe. Is het normaal dat ik zo weinig voel??? Ik maak me zorgen, ik moet sowieso nog enkele weken wachten vooraleer ik een echo krijg. Wie van jullie voelden ook bijna niets in begin van zwangerschap maar was het toch goed?
Bedankt voor jullie antwoorden
Groetjes en succes iedereen!

Hoi lieve A,

Ik heb ook niet veel kwaaltjes gehad, alles af en toe en dan met mate (wel moe inderdaad). Bij mij klopt het hartje en tot nu toe gaat alles goed.

Gefeliciteerd hoor met je zwangerschap! Ik weet hoe moeilijk het is te genieten, ik vind het ook moeilijk om niet zo angstig te zijn maar laten we proberen te genieten.

X F (8weken en 3 dagen alweer)

hallo A

ik zit in het zelfde schuitje als jij ik heb ook in sep.een miskraam gehad en nu ben ik ook weer zwanger 6 wk en 4 dgn.ik voel ook niets bijzonders,maar bij mijn eerste kindje voelde ik ook niet veel alleen was ik toen veel moe dus het zegt niets Het kan dus zeker ook goed gaan ik moet 5 mrt voor echo daar kijk je echt naar uit he .Blijf positief we moeten gewoon afwachten en misschien wel blij wezen dat we geen kwaaltjes hebben,

Succes.groetjes Martine

Van harte meid! Probeer er een beetje van te genieten, iedere zwangerschap is anders en wel of niet iets voelen zegt helemaal niets.
Het is gewoon afwachten, ook al blijft dat moeilijk.

Groetjes, Helena.

Hallo A,

Gefeliciteerd hoor met je zwangerschap. Het is heel normaal dat niet veel voelt. Maar houd in je achterhoofd dat als het zit het dan ook echt goed zit.
Ik heb zelf ook in september een miskraam gehad en ben nu alweer 11 weken zwanger. 25 febr. krijg ik mijn eerste echo en ik ben zo bang dat ik te horen krijg dat ik niet zwanger ben.
Hoe moeilijk het ook is probeer er toch van te genieten want anders heb er achteraf spijt van.
Het allerbeste met je zwangerschap.

Groetjes Emmy

Terug
Bovenaan