Angst!

Ik ben onverwacht zwanger geworden. Het was niet gepland, maar we zijn er wel heel blij mee!
Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger, maar ik ben continu bang dat het misgaat, en dat als ik naar de wc ga ik bloed verloren heb. Heel raar, ben nooit eerder zwanger geweest, dus dat is t ook niet. Hebben meer vrouwen dit, en zo ja, wat kan ik eraan doen om t los te laten?

Ja denk dat de meeste van ons dat hebben/ hebben gehad. Pas met 20 wken was ik pas minder angstig toen ik hoorde dat alles goed met haar was.

Ik bleef gewoon positief denken, en dat scheeld echt enorm! Ik had trouwens eerder 3x een miskraam gehad en heb ook nog 1 zoon van bijna 3 jaar.

Ja, het is heel herkenbaar. Ik waarschijnlijk blijft die angst je hele zwangerschap. Het is alleen niet opbeurend! Na elke echo, controle e schopje ben je weer gerustgesteld en dan begin je weer.
Maar van harte gefeliciteerd en probeer toch te genieten.

Groetjes Peet

Herkenbaar! EN bij elke volgende zwangerschap wordt het sterker! Maar geniet er ondertussen ook van, want je kunt best dubbele gevoelens naast elkaar hebben.

Enne.. toch ook gefdeliciteerd

Hallo,
Ik herken dit ook heel erg. Bij ieder steekje of pijntje ben ik bang dat het misschien misgaat. I heb morgen de 12weken echo en ben best zenuwachtig. Ik zal echt gerustgesteld zijn als ik kan zien en horen dat alles het doet... Maar voor hoelang? waarschijnlijk dat ik volgende week alweer opnieuw begin met zorgen maken...zoveel mogelijk van je al proberen te zetten/ontspanningsoefeningen kunnen misschien enen uitkomst zijn?......is moeilijk maargoed. De ene dag voel je je toch veel positiever dat de andere door al die hormoontoestanden. Probeer je niet te veel zorgen te maken.

groeten Mareij

Terug
Bovenaan