Angst

Dag meiden

Ik ben nu 10 wk+1 dag zwanger van ons tweede kindje. Maar ik ben best bang dat het allemaal niet goed zit. Voor de oudste geboren werd heb ik met 8 wkn miskraam gehad. Dit was erg ingrijpend voor ons. Maar nu ben ik dus weer zo bang dat het mis is. Hoop zo dat ik het bij t vekeerde eind heb. Moet nog week wachten voor de eerste echo :( Kent iemand dit gevoel??

hey thamara,
pfff... herken je gevoel zó! wij zijn ons tweede ventje verloren bij 19wk zwangerschap en daarna nog eens een miskraam gehad.
Bij deze zwangerschap heb ik ook zoveel angst... je durft gewoon niet te hopen.

Vervelend dat je niet eerder mag komen voor een echo, vaak mag je toch eerder komen als je een miskraam hebt gehad.
Zou je niet gewoon kunnen bellen, mss beetje overdrijven aan de telefoon... mss mag je wel eerder komen?!

Wij hebben een goeie echo gehad, maar dan nog is het moeilijk.
Hopenlijk heb je het idd bij t verkeerde eind en kan je na de echo (volgende week) lekker gaan genieten!
Hoe oud is jullie eerste kindje??
Hopenlijk gaat deze week snel voor je en laten weten als je een echo hebt gehad hé?

Gr. Saskia (vandaag precies 12wk)

Owh die angst ken ik ook, heb dan géén miskraam gehad, maar heb wel bruin slijm wat ik verlies, nou ik heb nergens meer zin in en voel me ook totaal niet goed, zit nu zo te hopen dat het allemaal goed zit!! Woensdag moet ik pas naar de VK en dan zal ik het even met haar bespreken of ik niet iets eerder een echo mag, want voor m'n gemoedtoestand en m'n stresslevel is dit funest!!

Ik ga met je mee hopen dat we het allebei bij het verkeerde eind hebben!

Groetjes Angel

hey Angel,

bah dat je beetje bruin slijmverlies hebt, kan me voorstellen dat dat niet goed voelt!
krijg je woensdag geen echo dan?? En hoever ben jij nu?
Duim met je mee!!

Gr. Sas.

Hoi Sas,

ik krijg helaas pas 16 februari een echo, dan ben ik 12 weken en 1 dag, nu ben ik ruim 8 weken,

Ik ben vandaag alleen gewogen, gemeten en bloeddruk gemeten, verder het standaard gesprek en de afspraken vastgezet voor de volgende keren.

maar het is nu alweer weg hoor, dus maak me niet meer zo druk! Thanks voor het duimen!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan