angst

hallo meiden

ik ben zo bang dat het niet goed gaat
bij de eerste had ik dat helemaal niet.
je hoort ook zoveel van die vervelende verhalen hier van meiden die ons gaan verlaten.
ben blij als die 12 weken voorbij zijn.
nog geen bloeding gehad en verder niets van andere tekenen, alleen maar goede, zoals misselijk en heel moe.
zijn er nog meer die zo onzeker zijn?

xxx tamara

Jaaaaa, ik!

Heb al eens eerder een eerste echo gehad met 11 weken en voelde me superzwanger.
Toch bleek dat het vruchtje al niet meer leefde (vanaf 7/8 weken). Ik had geen bloeding gehad en alle zwangerschapsverschijnselen.

Maar ben daarna wel van een gezonde zoon bevallen, maakte me toen gek genoeg helemaal geen zorgen, het kan dus ook helemaal goed gaan! Het vaker vaker goed dan niet goed, houd dat maar in je hoofd! Maar ik herken het, ben nu ook zo onzeker! En heb pas over bijna 3 weken mijn eerste afspraak (ben dan 8 weken en 5 dagen) Jij?. Nu alleen gevoelige borsten en veel plassen.

Hoor van heel veel vrouwen de zelfde twijfels, dus je ben zeker niet de enige!

Hang-in-there!

Liefs

Hier nog een!!

Heb van de zomer een miskraam gehad bij 4,5 of 5,5 week en voor de rest geen een zwangerschap gehad. Ben nu dus voor de tweede keer zwanger en doodsbang! Vrijdag ben ik gelukkig 6 weken en dan ben ik de bewuste periode (of het nou 4,5 of 5,5 week was) helemaal voorbij. Dat zou echt een fijn gevoel zijn!

Ik heb pas 15 feb de echo, ben dan 8 weken en 4 dagen.

Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken en ook niet steeds in de wc te kijken als ik plas. Als het mis gaat merk je het toch gauw genoeg en ik moet zeggen dat het nu geen obsessie meer is!

Afleiding, afleiding, afleiding!!

Liefs!

Hoi! Ik ben ook onzeker. Ik ben nu 5wkn zwanger. Lees ook teveel nare verhalen. Wil dit ook niet meer doen. Ik wil nu proberen te genieten! Succes en gefeliciteerd allen!

Nou ik ook hoor, ben ook super onzeker. De vorige keer ging het na 8 weken mis. Ben nu 6 weken en 5 dagen en over 2 weken pas de echo. Wil het zo graag nu wel halen.
Het genieten zal denk ik pas gebeuren op het moment dat we een hartje zien kloppen.
De afleiding is mijn werk, maar toch denk je er geregeld aan omdat je je ook anders voelt. Ben overigens ook mijn scherpte kwijt, oftewel nu veel meer vergeetachtig, hebben jullie dat ook?

Groetjes,
El

Ik ben ook onzeker, niet echt heel bang, maar wel veel meer dan bij de eerste. Ik heb zelf geen nare ervaringen met de eerste weken, maar toch maak ik me erge zorgen. Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, en dat zal nog wel minimaal 4 weken duren. Succes en probeer evengoed te genieten!

groetjes

Terug
Bovenaan