angst

hallo allemaal

ik wil mij even voorstellen,
ik heb hiervoor 2 x een miskraam gehad en ben nu dus weer zwanger (5 weken) ik weet niet goed wat ik moet voelen..

beetje angst kan niet blij zijn

x

Hoi Shaan,

welkom en gefeliciteerd!!
Helaas weet ik hoe je je voelt, ik heb misschien nu wel een miskraam, zie topic ' bloedverlies!!?? '
Ik heb nu geen bloedverlies meer, maar ren elk uur naar het toilet en kan absoluut niet genieten. Zeker omdat ik al een keer een miskraam heb gehad.

Heb je al een echo gepland? In zo'n geval kun je vaak eerder terecht...kan je je een beetje geruststellen..

liefs Lorelei

Lieve Shaan,

Toch gefeliciteerd hoor! Ik heb zelf 2x een spontane miskraam gehad en 1x een missed abortion.
Gelukkig hebben we toch een gezonde dochter gekregen en een zoon (die helaas na een week is overleden).

Ik snap dus helemaal dat je nog niet echt blij kan zijn. Ik probeer zelf door te gaan als altijd, behalve dan dat ik extra op m'n gezondheid let. Verder is het eerst zien, dan geloven.

Heb je al een afspraak voor de eerste echo?

Liefs,
Maaike

haay loreleitje en maaike CR..

ik heb nog geen echo gepland.. ik heb wel een mail gestuurd want het is pas 3 maanden terug dat de miskraam begonnen is (de tweede) verder is dit ons eerste... ik hoop dat ik snel reactie krijg van de vk voor een echo....
ook ben ik wel angstig voor die rot echo!
het was 2 x achter elkaar de angst is dat het misschien weer gebeurt... elk pijntje en steekje voel je nu en daar let je op!
bij mij begon het bloed verlies bij eind week 5 dus dat is bijna!
ik zie daar erg tegenop!
ik hoop dat de vk snel reageert maar ja dan kan ik toch pas terrecht als ik 7 weken ben dus dat duurt nog 2 weken.

verder voel ik mij niet echt blij kan er niet van genieten.

hopen dat het nu allemaal goed gaat!

lorelei ik heb het gelezen onder het kopje bloedverlies en ik hoop voor je dat het inestelingsbloed was.... ik weet hoe jij je nu voelt, en dat ze allemaal zeggen dat het misschien inestelingsbloed is daar heb je natuurlijk ook niet veel aan maar het doet je wel goed!

liefs

Shaan,

Gefeliciteerd en welkom hier!!!

Ik snap je (helaas) helemaal, ik heb ook 2 miskramen gehad, alleen zat er bij mij meer tijd tussen. Bij mij waren het 2 verschillende miskramen, bij de 1 voelde ik het aankomen en de andere wel en niet een lang verhaal, nu geen zin in, maar daardoor nu ook wat onzeker.

Bij iedere zwangerschap houd ik mezelf voor ieder kind is anders, zo ook de zwangerschap.

Gewoon je vragen hier posten!!! Het helpt! Ik twijfelde over het zeurende gevoel in m'n onderbuik, maar ben daarin nu toch wel weer gerustgesteld dankzij de meiden hier.

Liefs grotebroer

ook ik snap je helemaal, wat fijn trouwens dat er zoveel meer dames hier zijn die hetzelfde voelen als ik. natuurlijk niet mooi dat we allemaal miskramen gehad hebben. ik heb de 1e in juni gehad de 2e in september, daarna niet meer ongesteld geworden en nu dus weer zwanger. maar ik ben erg bang.
24 november krijg ik de 1e echo en daarna om de 2 week tot aan de 12 week.

liefs, Kaatje

Terug
Bovenaan