Angstaanval gehad...........

Lieve meiden,

Udo en ik zijn de badkamer aan het verbouwen en dus kunnen we hier tijdelijk niet douchen. Ik mag bij de buren douchen gelukkig.

Ik voel vandaag een zeurende pijn in mijn onderbuik. Lijkt totaal niet op menstruatiepijn gelukkig maar toch ging ik al wat bibberend de dag door. Zo ging ik ook vanmorgen douchen, heerlijk.
Alles was lekker schoon en ik was me aan het afdrogen. Toen ik er van onderen een handdoek tussen haalde had ik ineens bloed aan de handdoek, een heel klein beetje maar bloed = paniek!!! Ik denk dat mijn doos nu een eeltlaag heeft aangemaakt omdat ik er daarna wel 100 keer overheen wreef uit angst weer bloed te zien.....
Ik begon helemaal te freaken........trillen en mijn hart ging tekeer...........ZIE JE WEL, MIJN KINDJE IS WEER DOOD!! Dat ging er door me heen........HET WORDT ME OPNIEUW AFGEPAKT!, ZIE JE WEL DIE 12 WEKEN GRENS ZEGT NIKS! Die gedachtes schoten in een paar seconden door mijn hoofd....

Het bloed was afkomstig van de huid, die net geschoren was............

Nu zou je denken dat ik opgelucht ben maar nee.....ik ben helemaal nerveus omdat ik weer even voelde wat ik toen bij dat eerste schrikmoment voelde............

Die twaalfwekengrens freakt me ook, wie zegt dat het nu ook nog leeft? Wat nou als het met 11 weken gestopt is met groeien en het weer is blijven zitten net als de vorige keer? Ik zag mezelf de kleertjes die ik heb gekregen alweer in tranen vastpakken...............tot nu toe heb ik het nog niet zo erg gehad.............

Laat me alsjebliefd een hartje horen 8 augustus!

Liefs.....................
 
Ik ben van het december forum en lees regelmatig mee bij de andere maanden.

Ik denk dat je je iets minder druk moet maken ik weet dat het makkelijk gezegd is maar meid je maakt jezelf helemaal gek! En dat is denk ook niet zo goed voor jezelf en de kleine.

Ik ben ook onzeker heb vorig jaar ook een mk gehad met 7 weken maar probeer me er wel een beetje over heen te zetten hoe moeilijk dat soms ook is.

Probeer een beetje relaxed te blijven en ga van het positieve uit dan komt alles goed echt waar.

Rustig aan!

Liefs,

Mik
 
O, ik begrijp helemaal wat je bedoelt!!! Zelfs de goede echo met 9 weken kon me niet helemaal gerust stellen. Maar ik probeer er toch wel zo min mogelijk mee bezig te zijn. Ik ben alvast wat dingetjes aan het regelen zoals kraamzorg en kinderopvang. Dat leidt op mijn vrije dag een beetje af. Morgen ben ik de 12 weken gepasseerd, maar zal pas echt weer gerustgesteld zijn als ik volgende week de echo heb gehad.
Heel veel sterkte de komende tijd en probeer toch al het mooie te blijven inzien!!!!
 
He meisie, jeetje, heb met je te doen, snap je helemaal! Ik ben ook blij als deze 2 weken voorbij zijn en ik 11 augustus mag gluren. Kan je angst niet wegnemen, want die heb ik zelf ook, mijn enige troost nu is dat ik mijn gewone broeken niet meer pas, dus wel een teken dat de baby groeit! plus de andere kwaaltjes!

Denk aan de afgesproken smile, die blijven we houden!

Dikke kus en liefs Kirsten
 
O herkenbaar zeg. Ik heb het ook eens gehad. Ik bloedde... om er zeker van te zijn dat het van het scheren was heb ik een tampon in gebracht. Toen was ik wel opgelucht... het was dus echt alleen van het scheren. Maar o wat kun je dan benauwde momenten hebben.

Op naar 8-8..... het komt goed!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan